[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:07

Hallo allemaal!

Even bellen voor het dekgeld MM, de eigenaar van Maestro heeft geen e-mail.

Jean, subsidie binnen, vergunning bijna rond. Top! Gaat helemaal goed komen als ik dat zo hoor allemaal.
Sterkte met je moeder.

Arme, arme Skippy...

Chev, de paarden hier moeten ook eerst alles even zien voordat je er wat mee kunt doen.

Welkom Tinkermeisje!

Leuke ringsteek foto's Tinkermuts!

Vanmorgen lekker met de dubbele lijnen aan de gang geweest en heb met de Fell wat freestyle gedaan.
Het weer was super, ik heb er dan ook behoorlijk gebruik van gemaakt.
Ga nu ff pannenkoeken bakken en dan heerlijk douchen en maar eens een avondje niksen...
Fijne avond en zondag nog iedereen, Bye!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:39

Zo weer even bij gelezen,

Hele leuke foto`s van het ringsteken gezien,

wat voor maat bit heb je nodig chubby ik heb er nog 3 liggen meschien kan ik je blij maken met een bit,
verder kan ik je ook niet helpen heb wel singels over maar dan voor een vzh,

Vandaag is de bekapper geweest zag er wel goed uit, nu maar afwachten hoe het me gaat bevallen hij heeft er in iedergeval aardig wat af gehaald maar vond ondanks dat ik ze lelijk waren toch hele mooie hoeven mooi hol had hij het over, nou das mooi zij ik heb er geen verstand van maar was er blij om,
Hij vond Lonan ook erg braaf voor een hengst,
Toen was Biggels aan de beurt en hij had nog nooit zo`n braaf veulen gehad dus Esther komplimenten van de smit hij is er erg blij mee,
De hoeven waren veel te lang van Biggels zij hij dus die zijn ook aardig ingekort maar ook deze hoeven zijn mooi hol, schijnt dat hij dat niet zo vaak bij koudbloeden ziet zijn meestal platvoeten had hij het over, nouja ik heb er geen verstand van en we zullen zien of ze weer gaan brokkelen volgens hem moest het nu beter gaan dus we wachten af,
Was wel een aardige man en vrouw die was namelijk ook mee,

En net weer even bij piaffe geweest mooie nieuwe ariat stalschoenen gekocht een nieuwe deken Kom die van jou ook nog halen hoor graaskorf dit is namenlijk een hele dikke en dat is met dit weer nog niet echt nodig,
mooi nieuw halster met touw en een christ bontje voor onder het zadel,
Ludie had een hele goede dag vandaag meestal vind hij zulke dingen maar onzin,

5 november ga ik weer naar piaffe want dan hebben ze restanten mega uitverkoop eens kijken of er dan nog wat leuks bij zit,

Nou tot morgen ga nu douchen en op naar een verjaardag,

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:45

Superroos, mijn creditcard krijg ik niet meer terug en mijn pinpas heb ik na veel gezeik terug gehad. Raar verhaal allemaal...

Yarka, ze zeggen dat ze een brief gestuurd hebben...

Jacky2, heel veel sterkte voor jou en je zusje.... raar dat ze het zo lang laten zitten...

Leon, Lisje kan heel goed acteren, maar dat lijkt me niet zo'n strak plan... Ken mijn dametje...

Fjordkootje, wilde wel foto's maken, maar mijn batterijen zijn leeg.... Beetje jammer...

Chev, ik liep er zeg maar tegen aan. Was een beetje aan het speuren, maar alles wat ik leuk vond was heel duur (boven de 2000 euri). Mera had deze gezien, voor mij gereageerd en nadat ik dat meisje had gesproken en de foto's had gezien (onder het stof ) ben ik gister geweest. Idd heel snel!

Maya, menwagentje, een recreatiewagen... Ben er echt trots op!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:49

Zo dat was even het reageren op iedereen.

Het karretje is ook bij daglicht erg leuk!! Ik moet alleen even kijken, die stang waar je de stengen aan vast maakt zeg maar zit scheef, dus de ene kant voor en de andere kant achter de wielkast zeg maar. Moet ff kijken hoe ik dat in vredesnaam weer recht krijg, zo kan 't peerd er niet voor... Zal vast een handigheidje voor zijn waar ik niets van weet...

Vandaag lange zware dag gehad. Was gister om half 3 pas thuis, vanmorgen was ik om half 9 weer op het land, we gingen de omheining slopen en opnieuw opzetten... Tussendoor heb ik nog even les gegeven, maar we hebben de 1e kamp nu vrijwel af. Mijn handen zijn stuk, mijn armen loodzwaar, maar het resultaat is echt geweldig!!

Daarna heb ik nog een lekker rondje met Lisje gedaan en straks ga ik lekker niets meer doen.

Morgen gaat Lisje weer voor de kar (nog niet voor die van mij) dus echt lang uitslapen is er ook niet bij...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 17:50

meld zich! Geen tijd gehad om alles door te lezen! Ik ga mijn leven beteren

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:54

Foei Lonneke!

Euhm ook foei aan mij, ik schaam me dood dat ik het stukje van mamauba te snel heb doorgelezen, komen rare combinaties van Is maar goed dat ik niet schreef dat Myrthe gecastreerd was

Ik ben net terug van stal en Snowdon en Kyra hebben als voorbeeldige Tinkers (hmmz Tinker en Cob..) zich gedragen met het kinderfeestje! Woeiiiiii ben helemaal trots op mien kereltjuh! We krijgen ieder nog een CD-ROM met foto's van vandaag haha Echt zo leuk!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:07

Goedenavond allen,

Poe wat een dag....
Vanmorgen 33 stallen gemest en daarna nog even bij WenK geholpen met de omheining.

Nu ben ik eindelijk thuis en zit lekker op de bank.

#fjordkootje: succes morgen ben benieuwd naar de foto's

#Tinkermuts: het viel dus mee de MRI nu duimen voor de uitslag. Mooie foto's van het ringsteken zeg..... gaaaaaaaf

#Jellie: lekker gereden dus....goed zo!

#Desillies: lekker he auto in de tuin! hebben wij ook sinds deze zomer.....heeerlijk makkelijk

#Mamauba: jeetje....arme Mauricio...

#Chubby: ik zie al die scenarios al voor me met panty en dan onderbroek en dan waait je rok omhoog op een cruciaal moment.....

#Dobbel: mag ik donderdag bij lonan en biggels komen kijken??
Dan spreken we een andere wel keer bij silas af...

#WenK: het resultaat is super, mogen jullie trots op zijn

en dan nu het resultaat van het inruilen van mijn geliefde Benz
Moet nog wel wennen en acclimatiseren maar hij mag er wel wezen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:09

@ silas: Leuk auto'tje hoor

Maar waarom heb jij 33 stallen lopen mesten vanochtend??
Laatst bijgewerkt door snowdon op 15-10-05 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:10

Ja, echt een stoere auto hoor!!!

Had jij trouwens nog meegekregen dat Lucky haar tanden in Peters nieuwe auo heeft gezet? Haha wat hebben we gelachen, hij heeft de rest van de dag lopen mopperen...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:11

Ja dat mag zeker wel dan kom ik wel samen met ludie bij jou kijken ludie is ook wel benieuwd naar silas

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:13

#snowdon: omdat ik die boer graag een handje meehelp.......loop daar toch rond

#WenK: dat meen je niet.....whahahahhahahahaaa geweldig!!!

#Dobbel: is goed, Ik kan of smorgens vroeg (moet dan om uiterlijk 12:30 weer thuis zijn) , of vanaf 15:30 ongeveer tot 18:00.....
denk dat smorgens dan makkelijker is??

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:17

Jep, ik zei nog tegen hem dat ie daar ook om vroeg met een groene auto...

Lucky zette haar tanden in de motorkap, in de spleet aan de bestuurderskant zeg maar.. Peter was met ons aan het kletsen en die paarden liepen de hele tijd al om zijn auto heen. Ik zei nog, let je wel op? Ja ja ja, die doen nix. Tot ik zei dat ik Lucky maar eens een lel zou geven als ik hem was... Hoezo dan? Nou omdat ze je auto aan het opeten is? Zitten flinke krassen op de motorkap dus Peter was niet blij....

Hij bleef maar mopperen, heb 'm wel uitgelachen hoor... Huh die rotknol, bla bla bla... Bij het wegrijden gaf ie ook (met de voet op de koppeling) extra gas toen ze voor zijn auto stond...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:21

Goedenavond. Ben weer fris gedouched, patatjes zitten in de pan. Even snel bokken. Was een heerlijke dag! Ringsteken was leuk! Ook nog 4 marathonhindernissen gedaan, ook met waterbak en jawel, Spet liep er door!
Ga straks even uitgebreid reageren hoor, mijn patatjes zijn klaar!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:21

oh auw dat doet zeer.....hahahahah had hij maar een rode auto moeten kopen
wahahahhahahahaaa

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:27

Helleu...

durf me hier haast niet meer te vertonen.. Jullie met je verhalen over opwaaiende rokjes en dubbele onderbroeken

Heb ooit eerder van die hold- ups gekocht, maar na 3x ruilen omdat er steeds al een ladder inzat bij het uitpakken ben ik maar weer overgegaan op de gewone panty's. Ik draag er inderdaad altijd een onderbroek overheen, maar hoopte eigenlijk dat iemand hier een beter en sexier idee had

Stom ook om zoiets te vragen op een Tinkerforum. Allemaal 'boerentrienen' die niets beters kunnen verzinnen dat 2 onderbroeken.

Silas, coole auto! Rijdt volgens mij helemaal niet verkeerd... Zo te zien een 1.8 16v? Racemonster!

Snowdon, leuke avater! Fijn dat het kinderfeestje zo'n succes was. Je hebt een topknol!

Des is lief! Maar heb het volgende week maandag al nodig... Dus... Ehm... Hoe gaan we dat dan regelen...

Dobbel, ik gebruik zo'n dun enkelgebroken trensje. Heb een amalgaan mengsel voor haar meen ik. Maat weet ik echt niet zo. Kan hem eens opmeten?
Fijn dat het bekappen goed bevallen is!

Roos, ik vind 'poppetje 101' best leuk klinken

Jeanie, Samir A. om de hoek Nu niet meer gelukkig En een aanslag zal hij vast niet op z'n eigen huis plannen!

Jean, ik heb zadeldekjes te over, maar allemaal voor vzh en inmiddels aan de krappe kant (die knol van mij groeit gewoon veel te veel). Misschien dat we kunnen ruilen? Ik heb dus dressuur dekjes nodig...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:30

hahahahaaaa ik zie het beeld ook voor me.....

het is een 1.6 16V bussines edition met climate control ed... hij rijd lekker.
Ik hoorde van WenK dat je komt spieken bij mijn les volgende week....

#Snowdon: je mag zeker trots zijn op je knollies!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:32

Ik heb al helemaal geen verstand van panty's dus ik houdt verder braaf m'n mond

Chubby schreef:
Snowdon, leuke avater! Fijn dat het kinderfeestje zo'n succes was. Je hebt een topknol!

Thanx Ben ook flink met mijn profiel bezig, is al redelijk gevorderd.

Overigens is in onze straat deze week een huis leeggehaald. De drugs/wapen-gedoe familie was weer betrapt ofzo en zijn nu opgepakt en definitef het huis uit voor zover ik weet. Knapt de buurt vast een beetje van op
Laatst bijgewerkt door snowdon op 15-10-05 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:32

jeanie schreef:
IK WIL SP TERUG !!!!!!!!

Mag ik vragen wat je daar mee bedoelt? Ik hou me al een paar weken in, maar ik word toch wel heel nieuwsgierig.......

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:34

Ow dat weet ik ook wel... SP = SuperPepijn. Was een bokker. Is geband of vrijwillig van Bokt.nl verdwenen? In ieder geval foetsie. (Ik ben er blij om Kon hem niet uitstaan.... Maar ieders eigen mening uiteraard)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:35

Haha ja dat zei ik dus ook al tegen Peter... Maar hij baalde er wel echt goed van (en terecht, hij heeft die auto vorige week pas opgehaald). Ben trouwens blij dat ik mijn auto bij het hek heb laten staan, Mera heeft met een stuk draad ook een krasje in Rutgers auto gemaakt (die hij gister van het schadebedrijf heeft opgehaald na reparatie van een aantal krasjes )

Haha Chub, schaam je niet...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:36

Dus dat huis staat nu leeg Snowdon? Zullen we samen kraken?

Valt me trouwens tegen dat jij geen verstand hebt van panty's

Klinkt goed Silas! Ik kom hoogstwaarschijnlijk wel ff spieken bij je les ja. Hoe laat mag je?

BTW: Snowdon en ik hebben ook een weekendje weg geboekt!!

SP was gebanned geloof ik...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:38

#Wenk: ik had mijn auto ook niet in het weiland gezet hoor, je loopt toch een risico op schade met dieren eromheen....Heeft Mera dat expres gedaan?? nee toch??

#Chubby:: tuurlijk mag je kijken.....ik ga eerst mesten en silas knuffelen en daarna naar wenK

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:40

Gezellig Chub!!!

Ik heb er zin in hoor!!

Ik ga nog even speuren voor en niet te duur tuig, dan kunnen we vrij snel al zelf toeren... Lekker door het dorp en het bos met de knollie...

Silas, nee zo dacht ik dus ook, maar hun auto's waren (ivm aanhangers) wel nodig natuurlijk.

Nee Mera deed dat niet expres, ze lette niet goed op en had zo'n dikke draad niet opgevouwen waardoor mie uitstak, toen liep ze langs de auto naar de aanhanger en hoorde je kgggggkkkk en Rutger keek verschrikt om...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:43

Chubby schreef:
Dus dat huis staat nu leeg Snowdon? Zullen we samen kraken?

BTW: Snowdon en ik hebben ook een weekendje weg geboekt!!

Wat gaat men hier van denken?

Citaat:
Valt me trouwens tegen dat jij geen verstand hebt van panty's

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:45

Citaat:
Wat gaat men hier van denken?

Wat ze ervan willen denken