En nee ik bedoelde niet de Maartje uit deze topic haha
En dankje voor het compliment ik was een poosje van mening dat het echt niet meer kon maar valt toch eigenlijk best wel mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Becs schreef:Nou weer een flinke tegenslag, ik kwam net op stal en Cait’s stal zag eruit alsof er een gierton had staan spetteren. Cait heeft flinke diarree, dus ik ga morgen de dierenarts maar weer bellen. Baal er ook zo enorm van dat de staleigenaren niks hebben laten weten, als ze even een simpel berichtje of appje hadden gestuurd, dan had ik vandaag de dierenarts al laten komen.
Laarakkers is inderdaad een goed idee, Andrea, bedankt voor de tip. Ga ik zo gelijk eens op zoek.
Ik ben op verschillende stallen wezen kijken, ook stallen waar ik in eerste instantie niet voor zou gaan. Je weet maar nooit of het toch geweldig blijkt te zijn.

en t wordt ook nog niet beter.. hoop wel dat ik kan gaan, wil t nieuwe bit uit proberen!
Diaz schreef:Nee, geen last van of iets, misschien wegens groei of niet-spieren hebben ofzo?
Ziet er goed uit hoor.