Kan ik me idd wel voorstellen Teuntje, maar je bent dus al in gesprek ivm 2 opties Hopen dat dat dan iets wordt! ... of dat ze ineens wel gewend is
Vince aan de spetter en Grit daardoor zo gefocust dat ze meteen begon met schoonmaken zonder de rest van het paard te bekijken
maaruh denk dat Vince je dat wel vergeven heeft nu hij weer mooie schone billen heeft
Tot zondag
Gisteravond Say trouwens in het begin nog best moeten overtuigen dat de bosjes langs de rijbak NIET vol enge beestjes zaten en ook de mesthoop GEEN monster is
en dat we ook niet aangevallen werden door John
, die half in het donker stond en ineens tegen stenen ging schoppen omdat die in de weg lagen
Ze was denk een beetje fris door het weer en dat in combi met de nieuwe bak in het "donker" gaf het gevoel dat ik op een bommetje reed
Toch was ik ondertussen ontzettend gelukkig, omdat het wel bevestigd dat ze zich "een jaar na dato" blijkbaar zo goed/ fit voelt
en toen ze er na een paar rondes ook nog achter kwam dat ze niet "aangevallen" werd en ook ontdekte dat de andere kant op ook niet eng was
hebben we heerlijk gereden onder de heldere hemel
Zo mooi ook met die bijna volle maan
bijna zonde om het licht aan te doen
Volgende week denk weer eens een lesje afspreken
dat is ondertussen ook alweer 2 wk geleden...