Janet gaar
, maar vanavond wel gezellig feestje van haar jarige vriend
Stennisje in gevecht met het moddermonster
Lois kijkt uit naar Mambo. Lieve foto
, lijkt alleen nu nog beetje op een hamster.Teuntje; succes met Willy. Fijn dat je eventuele andere opties hebt. Je kunt het nog even de tijd geven, week is nog niet zo lang. Maar jij kent Willy en kan inschatten of dit nog goed gaat komen.
Sjintoo;
Vince is weer aan de spetterpoep. Dus de tuinslang erbij gepakt. Modderbenen kan ik goed hebben, maar groene smurrie pootjes en staart...
Mopper, de mopper, tot Vince naar me omkeek en ik me schuldig voelde. Ik had hem nog geen eens even gekroeld, had alleen zijn kont gezien en ben aan de slag gegaan.
Kan ik me idd wel voorstellen Teuntje, maar je bent dus al in gesprek ivm 2 opties Hopen dat dat dan iets wordt! ... of dat ze ineens wel gewend is
maaruh denk dat Vince je dat wel vergeven heeft nu hij weer mooie schone billen heeft
Gisteravond Say trouwens in het begin nog best moeten overtuigen dat de bosjes langs de rijbak NIET vol enge beestjes zaten en ook de mesthoop GEEN monster is
dat is ondertussen ook alweer 2 wk geleden... 

Ik mis haar heel erg en haar mama ook. Wel fijn om te zien dat ze het naar haar zin heeft met haar toekomstig echtgenoot
Ik weet niet precies het verhaal, er is mij gezegd dat hij op de kliniek stond met iets wat waarschijnlijk erfelijks is. Dat gaan ze nu geloof ik uitzoeken met autopsie. als het "gewoon" een longontsteking was, dan had die toch wel gereageerd op de anti-biotica lijkt mij...
Dus nu wordt het maandag bezorgt.