Sommige klanten zijn zó dom en onhandig.. Er was een gezin in de winkel en die gingen even bij mijn afdeling kijken.. En wij verkopen van die klokken met soort water in en glitters en dat beweegt dan.. Heel leuk.. Maar goed, die jongen wilde kijken wat dat klokje kostte.. Deze staan als showmodel op de bovenste plank, eigenlijk net boven je macht om te pakken.. Maar die jongen pakte hem, en keek onderop.. En ja hoor.. Flikkert die klok uit zijn handen omdat de stekker losschoot oid.. Klok op ze kop en de klok door de winkel.. Kapot met een spoor van gore derrie en glitters achter zich laten.. We hebben die plek 3 keer gedwijld en nog zitten er overal glitters.. De derrie zat zelfs aan de spiegels en mijn bijou.. Fijn is dat!
Hier hebben we weer heerlijk gekeuteld met de paardjes, Chayenne weer eens gelongeerd... draakje pikt dingetjes lekker op! Vloog nog wel snel weg bij minste of geringste, maar was braaf! En naderhand zonder druk achterwaarts, lekker ding!
Nog even Leon en je hebt er nog een bij om te longeren whahah
Ze heeft ook lekker mogen spelen hoor Ook weer eventjes op Snow gehobbeld en het samenwonende koppeltje gelongeerd. Arjan heeft ook goed z'n best gedaan (na wat gemopper dat het niet lukte)
Auto kaduuk? Niets ernstigs hoop ik... Ook leuke filmpjes nog gezien, Peet!
Flynn heeft... wratten! Iehl! Kreeg net de tip om er appelstroop op te smeren, dat gaan we maar eens uitproberen. Ziet er zo stóm uit, zo'n lief snoetje vol lollig gekleurde bollekes
Fijn, dat soort klanten trouwens Laatst ging er een heel krat bier door de winkel heen, biervijver! Kun je ook je lol mee op
Mwoah, ik gok maar zo dat appelstroop weinig kwaad kan. En anders heeft hij een keer wat lekkers op zijn neus
Oh ja! Helemaal vergeten. Er waren vandaag kopers voor Miska, iets wat ik te horen kreeg anderhalf uur voordat ze kwamen. Maar goed. Ze is niet verkocht, deze mensen vonden haar te groot. Tja, als je reageert op een Belgisch Trekpaard van 1.65m verwacht je geen groot paard he Maar goed, ze blijft dus nog even. Zal haar binnenkort weer eens onder het zadel gooien, dat is ondertussen ook al weer een tijdje geleden.
Ik zit even snel achter de pc, duik zo weer mijn bed in.. Kampte al eventjes met blaasproblemen, maar nu heb ik dus een heel heftige blaasontsteking te pakken en mogelijk ook nierbekkenontsteking.. Ben vandaag op mijn werk gillend van de pijn naar de uroloog gegaan.. Waarschijnlijk heb ik een bacterie te pakken die resistent is tegen de antibiotica die ik had en heb ik te weinig gevoeld door de pijnstillers die ik slikte... Ik moet nu ook precies bij gaan houden hoeveel ik plas, moet in een maatbeker sassen hihi. Tot nu toe nog niet echt veel, de hele dag maar 1000 ml geplast, heb bijna 2 l gedronken
26e moet ik een totale buik echo, om te kijken of ik een afwijking heb in mijn blaas en nieren, waardoor de blaasontstekingen zo vaak terug komen...
Ben ik weer Weekend was super gezellig, en ben even lekker tot rust gekomen!
DIanne, allereerst gefeliciteerd met de verkoop van willy super dat ze een goed tehuis heeft! En jeetje wat balen van je blaak en nierbekken ontsteking! Kom maar even lekker tot rust! Ik hoop dat het een beetje bijtrekt!
Nou ja ik maar denken wat is het stil op bokt. Ik krijg dus gewoon geen berichtje dat er wat gezegt is whahaha
Ja maar Berdien misschien dachten ze een iel belgich trekpaardtjes whahahah Kan je nagaan dat mensen niet eens nadenken over wat ze willen. Anders hadden ze zeker moeten weten dat het groot en breed is.
Arjan als Whisper komt dan kan je gewoon daar mee beginnen die weet al wat meer als die kleintje wahhahaha Diane meissie heel veel beterschap meid.