[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 10:56

Roos, van mij mag je mee naar NK Quarterhorses hoor. Moet je alleen wel iets voor 9 uur op het station in Amersfoort zijn. Dan pik ik je daar met alle liefde op. Het is zondag Reining, Working Cowhorse, Cutting en Team Penning.
Ik kan je eventueel ook later ophalen. Er is een pauze tot een uur of 13.00 en dan kan ik tussendoor ook wel even weg om je op te pikken, daarna begint Cutting en Team Penning.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 11:07

Jacky 2 wat naar voor je zus. En ook al voor de derde keer. Heeft ze al kinderen? Ik hoop dat het goed gaat met haar en dat het snel "los laat". Vaak laten ze het pas "weghalen" naar een flinke tijd zodat je als ouders afscheid kan nemen. Maar als het al voor de derde keer is weet je zusje wel wat ze kan verwachten kwa emotie's al word het natuurlijk elke keer erger. Ik hoop echt dat het de volgende keer goed gaat en dat ze dan naar 9 maanden een wolk van een kerngezonde baby in hun armen hebben.

Tinkermeisje welkom. Misschien weet je het al. Maar ezels kunnen longwormen hebben dus extra goed ontwormen.

Jellie veel plezier met shoppen.

fjordkootje ook veel plezier met shoppen.

Jean veel sterkte met je moeder en kick some but op school . Oja er hebben er al zoveel aan geboden dat als je hulp nodig hebt met de keuring dat je het maar hoeft te vragen maar dat geld ook bij mij en ook voor mij. Het lijkt me namelijk heel leuk om met die lekkere mannen te helpen (als ik niet alleen maar sta te kwijlen ).

Mazzel-meid heb je nog wat foto's van je lekkere ventje voor mij? Ik zit er namelijk aan te denken om Lady door Maxolo te laten dekken als hij volgendjaar nog dekt. Zou je er een paar naar mijn mail adres larixweg@hetnet.nl willen sturen?

Leon arme skippy. Maar ook arme Snowdon. Krijgt hij een nieuwe?

Chubby love is in the air? Of alleen maar lekker flirten?

Roos heeft verkering , Poppetje 101 en roos zaten in een boom, ..........kusje. haha haha

Gelukkig gaat het met Mirthe al weer een stuk beter. Ze heeft nu wel 3 tandjes dus het meeste pijn is weer voor even geleden. Ik ben vandaag maar wel thuis gebleven. We zouden mee gaan doen met een mentocht van 40 kilometer maar ik zou mijn arme kleine zielige meid niet bij mijn schoonzusje achterlaten dus ben ik maar niet mee gegaan. Jammer maar volgende keer beter.

Oja ik weet niet als ik het al gezegt heb maar Mauricio is hengst af. Vorige week. Best zielig want was eigenlijk niet nodig maar ik ben hem nodig voor de lessen en buitenritten straks en dan zul je zien als er wat gebeurd dat hij de schuld krijgt al heeft hij het niet eens gedaan want hij is HENGST en die zijn altijd zo gevaarlijk! Ik mocht niet eens met hem in de manege want er liep een hengstige merrie die helemaal gek werd van hem. Maar hij keek niet eens naar haar. Later heeft die vrouw ook wel de excuses aangeboden en gezegt dat het aan haar merrie lag en ze vond dat Mauricio zo netje was. Ik haar nog even ingewreven dat het een kwestie van goed opvoeden is. Dus om het gesodemieter maar te voorkomen. Hakie tjakie weg is zakkie. Gelukkig is alles goed gegaan want zo iets is toch wel spannend.
En gelukkig krijgt Magic als alles goed gaat een veulentje van hem en Lady misschien ook.

Morgen ga ik de rit die ik zaterdag organiseer even goed uitrijden. Lekker 3 uur op het paard naar het bos.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 11:12

Pour Magic......

Lekker he die doorkomende tantjes bij die kleintjes, aggossie.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 11:15

[quote="Cheveyo"]Pour Magic...... [quote]

Inderdaad arme Magic die kan niet meer onder het of boven het draad naar Mauricio toe sluipen en stieken een vluggertje maken.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 11:16

Jellie schreef:
Zo lekker naar de Hypodrama

Kom net van Hypo Plaza af, kreeg 10% korting op totaal bedrag.
Schaam me wel een beetje, had een Penny bui.......

Spetter schreef:
Fjordkootje uurtjes al aan het aftellen?

Uurtjes nog niet, ben wel aan het toegeven aan 1 van de 2 dingen die ik MOET doen als ik stress heb. Da's vreten of geld uitgeven. Vreten proberen we sinds een maand te halveren, gaat langggggggzaaaaaaaaam qua afvallen, maar dat schijnt wel beter te zijn van 31/2 kg per week. Dus dan blijft er 1 ding over, geld uitgeven. Ben net terug van Hypo Plaza.

en

Spetter schreef:
Ik vertrek zo naar stal om alles in te laden want vanmiddag gaan we ringsteken.
Annemarie haar veulentje is gister gekomen. Wel sneu, wordt nog erg verstoten door de groep, en is helemaal over zijn toeren dat ie bij zijn mama weg is.

Veel piezelier met ringsteken! En geef 't veulie van Annemarie straks maar wat extra kusjes, arm diertje, zo van slag.

Cheveyo schreef:
FK, nog steeds spannend!!!

Hihihi, inderdaad nog steeds..... jullie zullen wel gek van me worden.

@mamauba: fijn dat het met Myrthe (schitterende naam trouwens!) al weer een stuk beter gaat.
Goed dat Mauricio's ingreep goed is gegaan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 11:47

arme Magic, met z'n tandjes (met een -d, Cheveyo!!)

fjordkootje heeft veel geld uitgegeven als poging tot zenuwbehandeling

Welkom tinkermeisje! (Ik mis een ezelsmiley, dus dan maar de koe) Het wordt daat bij jullie dus een echte kinderboerderij met zo'n ezel erbij! Duncan (hengst, niet goedgekeurd, nts-showteam) staat toch ook bij jullie in de buurt? Je meisje is in elk geval prachtig!

WenK, gefeli met je kar! Foto?

Jean, het zit je moeder niet mee! Eng hoor.. dat jij ook dat stofje mist.... Pak die pubers maar eens flink aan , hoe durven ze.... Ik denk dat velen onder ons het wel mee hebben gemaakt op de middelbaar, dus we begrijpen je helemaal

Zo dit was even uit m'n hoofd als reactie op wat ik net snel heb doorgelezen

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 12:08

Voor Tinkermuts : Ze zou zelf commentaar komen geven

Ringsteken op de paardemarkt in Vianen op 12-09-2005

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 12:11

Geweldig, die rooie klepel En lekker volle kar met lachebekjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 12:53

Chubby, medestudent ging zelf na 50 minuten koffie drinken, dus toen zat ik helemaal alleen daar Ja daaag.. nog even wat gepraat met andere kennissen, en toen het afgetaaid

Het niet meer vooruit willen heb ik ook gehad met Amanda, gelukkig hebben wij een rustige polder, want ze wou niet meer vooruit en stonden dus midden op de weg. Sja, dan wachten we wel totdat ze weer wel naar voren wou, heb zelfs eens een keer een half uur midden op de weg gestaan... Bij haar was het echt puberen, want het was met 4 jaar zo, daarna nauwelijks trubbels gehad.

Jean, ik weet Zodra ik weer terug op kot ben, kom ik zeker eens een dagje buurten hoor Ben wel benieuwd naar daar, heb al veel gelezen hier en gehoord Trouwens wel best even schrikken hoor, om je moeder zo te zien... Ook niet zulk nieuws voor jou lees ik.

Wen, wat voor karretje? Menwagen? Auto? Tell me!

Welkom Tinkermeisje, super dat je je even voorstelt! Me is Maya, 20 jaar, studeer nog, woon in Zeeuwse, en bezit een Haflinger en Tinker, foto's zie profiel Ezeltjes zijn trouwens lief, onze buren (nja, soortvan) hebben ook een ezelsveulen en shetlandveulen, en dat ezeltje draaft altijd mee, en balken en kijken, is zooo schattig!

Een goeie les dus gehad Jellie, en dit keer geen last van je benauwdheid, fijn!

Schrok vanochtend nog even, Amanda stond buiten in de paddock op een plek, en keek alleen om om mij te zien, en meer niet. Stond ze zo in die typische hoef-bevangenheid-houding. Ja, dan heb je mij in de zeik Hoeven gevoeld, beetje laten rondlopen, maar dat voelde allemaal normaal, en zag er ook gewoon uit... Wel was ze een beetje aan het panten, maar Dewi was ook nat-klammig. Voor hun, met de wintervacht is die 20 graden van de laatste dagen ook echt niet fijn...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 13:56

leon, die zwarte tinker van jou foto, dat is vast familie van syl

ik ga morgen lekker buiten rijden, heb er echt zin in.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 14:32

Haai piepeltjes!

net terug van de manege, lekker een half uurtje met Chubby gereden, die ietwat fris was. Daarna heeft m;'n zusje nog een half uurtje gehobbeld. Nu staat mevrouw lekker terug in de wei, die pluk ik er om een uurtje of 6 wel weer uit.

Vanmorgen een paar goede boeken gehaald bij de bieb. Kadootje voor vanaaf (thee pakket van de Wereldwinkel). En panty's Ff vraagje: zakken die ondingen bij jullie ook altijd af? Hoe lossen jullie dat op?

Zo te lezen heeft iedereen geld teveel. Kunnen we geen fonds oprichten: help Chubby de winter door? Ik ga het deze maand namelijk niet redden. Zadel volgende week ophalen (en betalen ), die moet nog op maat gemaakt worden Er moet een nieuwe singel bij en nieuwe zadeldekjes Ik ben toe aan nieuwe chaps Rijhandschoenen moet ik ook weer aanschaffen, want ooit wordt het kouder Chubby's frontriem is aardig te klein aan 't worden Bit mag ook wel een maatje groter onderhand De scheerder verwacht ook wel een kleinigheidje voor zijn verleende diensten en moet ergens Sedalin vandaan halen Eind van deze maand moet Chub weer ge-ent tegen Influenza en Rhino

*zucht*

WenK, wat stoer dat je gelijk geslaagd bent voor je karretje!

Maya, gelukkkig toch niet bevangen dus. Wel ff in de gaten houden!

Leuke foto's van Chak en Tinkermuts! Ziet er gezellig en móói uit!

Volgens mij halen jullie alle inwoners van bij Mamauba door elkaar. Myrthe heeft/ had last van de tandjes, dus . Mauricio is gecastreerd, dus ook En Magic verwacht een veulentje van Mauricio, voor haar nog ff geen maar een

Tinkermeisje, welkom!

Jellie, wat heb je ontbeten dan? Fijn dat je nu lekker zelf kon lessen met je knollie! En cool: Flan als lintjespaard!

Fjordkootje, da's lekker op tijd! Weinig slaap vannacht dan (want in slaap vallen zal wel niet gemakkelijk gaan!). Succes!

Jean, sterkte met je mama én met die rotkids van school

Ik ga lekker ff badderen met een goed boek erbij denk ik...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 14:36

Hey,

Wij zijn ook weer terug van de hypo. Ben een zweep en lederolie rijker Verder niets kunnen kopen Ik kan echt niet kiezen in zo’n volle winkel, haha. Zie door de bomen het bos niet meer. Jammer genoeg hadden ze geen gevoerde leren handschoenen… die hoop ik nog ergens op de kop te kunnen tikken.

Wenk, leuk dat je ook een karretje hebt… tell us more!!!!

Mamauba, jammer dat je niet met de mentocht mee kon maar je kindje gaat voor Ook voor Mauricio die zijn ballen moet missen… Veel plezier met die toch van morgen.

Fjordkootje, ook lekker ingekocht

Shayla/tinkermuts, mooie foto’s! Zag er wel lekker gezellie uit

Pfoe, Maya, kan me voorstellen dat je schrok. Gelukkig leek het mee te vallen.

Chubb, lekker gereden dus Ik draag eigenlijk nooit rokken dus heb ook geen uitmijnpanty-troubles. Ik had een stokbroodje in de oven gedaan met kruidenboter besmeerd, in de pan heb ik een uitje gefruit, tomaatje erbij met lekker gehakt.
Ik vond t ook wel lekker dat ik op Flan kon lessen maar zou gelukkiger zijn als Jan geen rug en armpijnen had

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 14:55

ff uitleg van de foto's:

foto 1: we zijn in ooperste concentratie en bekijken hoe we de ring het beste kunnen pakken
foto 2: in draf gaan we er op af
foto 3: hup bolle, in galop, dan zijn we er sneller om onze slag te slaan
foto 4: en...steek...sh*t...klereding laat niet los
foto 5: haha leuk hoor...hij kon niet eens in een ringetje mikken.

nou zoals jullie zien hadden we behoorlijk lol, als je goed kijkt zie je dat er iets meer mensen op de kar zitten als de bedoeling was, achterin 5 en op de bok 3, mijn lieve ventje zit namelijk op schoot bij iemand, iedereen kwam daardoor echt niet meer bij (het bier had er ook wel iets mee te maken ), en Chuck maar braaf zijjn ding doen, die dacht zeker, domme mensen

Shayla, superbedankt

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:19

Chubby schreef:

Zo te lezen heeft iedereen geld teveel. Kunnen we geen fonds oprichten: help Chubby de winter door? Ik ga het deze maand namelijk niet redden. Zadel volgende week ophalen (en betalen ), die moet nog op maat gemaakt worden Er moet een nieuwe singel bij en nieuwe zadeldekjes Ik ben toe aan nieuwe chaps Rijhandschoenen moet ik ook weer aanschaffen, want ooit wordt het kouder Chubby's frontriem is aardig te klein aan 't worden Bit mag ook wel een maatje groter onderhand De scheerder verwacht ook wel een kleinigheidje voor zijn verleende diensten en moet ergens Sedalin vandaan halen Eind van deze maand moet Chub weer ge-ent tegen Influenza en Rhino

Ik ga lekker ff badderen met een goed boek erbij denk ik...

oké ook ik red het de laatste maanden niet en sta dus ontzettend rood (donkerrood zeg maar) maar ik wil jou helpen,je mag mijn tubetje tranquigel gratis en voor niks hebben......

panty's draag ik zelden (max 1 keer per jaar) maar ik trek er altijd een onderbroek overheen aan tegen het afzakken

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:32

Chubby, ik heb wel een zadeldekje over en oplossing voor zakkende panty's kousen, stay ups

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:32

desillies schreef:
panty's draag ik zelden (max 1 keer per jaar) maar ik trek er altijd een onderbroek overheen aan tegen het afzakken

Dat wilde ik net zeggen, Chub. Onderbroek over je panty aantrekken en je panty zakt niet meer af. Klein nadeel: 't is werkelijk geen porem!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:35

Grinnik, gelukkig komt desillies met dat idee, maar dat deed ik dus ook Verder draag ik die dingen ook praktisch nooit.

Heb daarnet met een noteblock en wat boeken op het terras gezeten, een brief geschreven, en daarna wat gelezen. Beetje gekeken naar de paarden in de wei, lekker in het zonnetje, trui aan. Heerlijk, en dat in oktober!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:43

snowdon schreef:
arme Magic, met z'n tandjes (met een -d, Cheveyo!!)

Ohho shame on me!!!
Maar ehhe het waren de tandjes van Myrthe en de ballen van Mauricio en Magic heeft geen hengst meer om naar toe te ontsnappen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar als man een beetje door van slag raakt hoor Leon
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 15-10-05 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:45

Geweldige foto's van het ringsteken.

Even heel iets anders Er was al zo veel politie bij mij in de wijk gister komt wel vaker voor.
Blijkt Samir A bij mij om de hoek te wonen/logeren . Nou hij was niet thuis maar bleek op school te zitten.
Wat een bak volg ik gister de gehele dag het nieuws hier over heb ik niet eens door dat een gedeelte bij mij om de hoek gebeurt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 15:55

whahaha zie Chubby al lopen met een onderbroek over haar panty!!!!! Een zacht herfstbriesje blies pardoes haar rokje een beetje omhoog, helaas net hoog genoeg om........sjips en daar stond die leuke collega van 36 jaar....hihiihiiihaihiahahahahaha

Maar ehhe neem maar van die plakkers, blijft veel beter zitten. Pas alleen op voor blaasontsteking

Enne geld teveel.....helaas nooit. Voor het een moet ik het ander laten. Niet erg ik heb het graag voor mijn dieren over maar makkelijk is anders. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik geen auto door de wasstraat gooi, kost geld en kan hem ook bij mijn ouders op de dam wassen. Daarnaast krijg ik ook geen krassen op mijn toettoet van de wasstraatborstels.

Leuke foto's Tinkermuts!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:05

Ik bedacht me nog, Jellie, voor die handschoenen. Heb begrepen dat veel menners zweren bij handschoenen van Letty's peerdenwinkeltje, zelf ken ik ze niet van irl, maar wil altijd passen, en heb tot nog toe ook geen goede leren handschoenen gevonden. Maar ben wat huiverig om het zo vanaf internet te bestellen zonder te passen en te voelen http://www.letty.nl/

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:06

jellie, fijn dat je nog lekker verliefd bent op ze allemaal daar haha
lekker druk lesje gehad zo te horen, veel gedaan, jammer dat je t weer zo benauwd had, flan wel goed gewerkt als ze bezweet was
en jan en jij allebei nog even lekker geshopt, toe maar!

chubby, ik wordt niet snel smoorverliefd haha heb wel kriebels, ben wel gek op hem hoor want anders was ik ook niet zo vaak bij hem
het is gewoon anders ofzo omdat ie gewoon lief en rustig is, ook wel beetje mafketel hoor, maar geen player of zo'n modepopje hihi, dus t is anders ofzo, weenie
chubje fris vandaag dus, fig ook al een paar daagjes!

mazzelmeid, succes morgen met het testen van je zadel, hoop dat het er nu eens echt van komt

maya, irritant dat er niemand kwam zeg, jij je druk maken, voor niks dus...

CF, gok dat je al bijna aan de pannekoeken zit nu haha

leon, sterkte met het verlies van je skippy, echt erg hihi ik schrok stiekem wel

jean, gaaf weer geboekt voor ierland!
sterkte met je moeder, beterschap voor dr, raar iets zo te horen, en jij mist het stofje ook, maar gelukkig dat jullie het weten, kan er wel snel wat gedaan worden bij bepaalde klachten

shayla, gaaf dat je met shay lekker vooruit schiet nu
alleen minder nog dat je slecht slaapt en dat het niet allemaal ff lekker gaat geef jezelf tijd...

marcella, jammer van de bosritten... je arm had nog wel een flinke klap gehad zo te lezen..

fjorden, ahaaa de verhalen komen boven, mensen wat voor fjorden hebben jullie toch ze mogen wel bij mij op STRAFKAMP haha, fig heeft zoiets nog niet geflikt bij me hha

cheveyo, vrijdag is prima geloof ik
kit is geloof ik een beetje aan het puberen hihi, kijken of ie je grenzen kan verleggen, wat een stouterd, en mark weer even aan zn paardenvrees herinneren, gossie haha
welke zondag (morgen?) is dat nk precies, zou wel leuk zijn maar zit ook echt ff met geld en dingen dus weet niet of ik dat ga redden, wel lief van je

fjordkootje, spannend

tinkermuts, fijn dat dr MRI te doen was volgende week vrijdag uitslag, wachten dus..
gafe foto's van het ringsteken zeg!

wenk, leuk dat je karretje dr is

jeanie, spierpijn, ahhh
samir a om de hoek, lekker dan hihi

tinkermeisje, welkom!

spetter, jammer dat het veulen niet snel wordt geaccepteerd in de groep..

mamauba, haha kissing in a tree,
fijn dat mirthe weer wat opknapt
en mauricio ruin nu, ahh

zo jullie hebben weer veels te veel gekletst
ik ga nu eten en straks feessie met poppetje 101, laten we maar gewoon dennis zeggen, is wel makkelijk he, grappig ook nog dat crazy funky hem gewoon kent dus ik kan niet teveel zeggen he haha grapje
fig heeft vandaag vrij, ja echt vrij, hij krijgt me niet te zien, wat zal ie blij zijn!
tenzij ik vannacht met mn zatte kop de wei in spring haha, laten we dat maar niet doen
cadautje gekocht voor de jarige
strippoker in dobbelsteen versie haha, geweldig:j nodig mij niet uit op je verjaardag hoor
voor vriendin van mn moeder hebben we een flesopener met een klaarkom geluid als je de dop eraf haalt haha best erg vooral toen die bij mn moeder in de hand af ging in de volle winkel lekker voor dr, precies goed }>
stoute bui vandaag haha dus ik ga al, doe rustig aan allemaal
meld me morgen wel weer een keer, of maandag

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:11

NK is morgen Roos, entree is wel 3 euro...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:11

hahaha cheveyo, dat beeld wat je voor je ziet zag ik ook, rokje omhoog , nee dan de kousen maar chubby. Is ook nog hardstikke sexy

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 16:54

cheveyo, hihi ik had graag gewild maar denk ook dat ik morgen brak ben
veel plezier jij in ieder geval
pb nog maar even of je vrijdag idd door wil laten gaan dan
moet nu van de pc af haha