Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Oja er hebben er al zoveel aan geboden dat als je hulp nodig hebt met de keuring dat je het maar hoeft te vragen maar dat geld ook bij mij en ook voor mij. Het lijkt me namelijk heel leuk om met die lekkere mannen te helpen (als ik niet alleen maar sta te kwijlen
).
, Poppetje 101 en roos zaten in een boom, ..........kusje.
haha haha
[quote]
Jellie schreef:Zo lekker naar de Hypodrama
Spetter schreef:Fjordkootje uurtjes al aan het aftellen?

Spetter schreef:Ik vertrek zo naar stal om alles in te laden want vanmiddag gaan we ringsteken.
Annemarie haar veulentje is gister gekomen. Wel sneu, wordt nog erg verstoten door de groep, en is helemaal over zijn toeren dat ie bij zijn mama weg is.
Cheveyo schreef:FK, nog steeds spannend!!!

Het wordt daat bij jullie dus een echte kinderboerderij met zo'n ezel erbij! Duncan (hengst, niet goedgekeurd, nts-showteam) staat toch ook bij jullie in de buurt? Je meisje is in elk geval prachtig! 
Eng hoor.. dat jij ook dat stofje mist.... Pak die pubers maar eens flink aan
, hoe durven ze.... Ik denk dat velen onder ons het wel mee hebben gemaakt op de middelbaar, dus we begrijpen je helemaal 
En lekker volle kar met lachebekjes
Ja daaag.. nog even wat gepraat met andere kennissen, en toen het afgetaaid 
Bij haar was het echt puberen, want het was met 4 jaar zo, daarna nauwelijks trubbels gehad.
Zodra ik weer terug op kot ben, kom ik zeker eens een dagje buurten hoor
Ben wel benieuwd naar daar, heb al veel gelezen hier en gehoord
Trouwens wel best even schrikken hoor, om je moeder zo te zien... Ook niet zulk nieuws voor jou lees ik.
Tell me!
Me is Maya, 20 jaar, studeer nog, woon in Zeeuwse, en bezit een Haflinger en Tinker, foto's zie profiel
Ezeltjes zijn trouwens lief, onze buren (nja, soortvan) hebben ook een ezelsveulen en shetlandveulen, en dat ezeltje draaft altijd mee, en balken en kijken, is zooo schattig! 
Hoeven gevoeld, beetje laten rondlopen, maar dat voelde allemaal normaal, en zag er ook gewoon uit... Wel was ze een beetje aan het panten, maar Dewi was ook nat-klammig. Voor hun, met de wintervacht is die 20 graden van de laatste dagen ook echt niet fijn... 

Ff vraagje: zakken die ondingen bij jullie ook altijd af? Hoe lossen jullie dat op?
), die moet nog op maat gemaakt worden
Er moet een nieuwe singel bij
en nieuwe zadeldekjes
Ik ben toe aan nieuwe chaps
Rijhandschoenen moet ik ook weer aanschaffen, want ooit wordt het kouder
Chubby's frontriem is aardig te klein aan 't worden
Bit mag ook wel een maatje groter onderhand
De scheerder verwacht ook wel een kleinigheidje voor zijn verleende diensten
en moet ergens Sedalin vandaan halen
Eind van deze maand moet Chub weer ge-ent tegen Influenza en Rhino
. Mauricio is gecastreerd, dus ook
En Magic verwacht een veulentje van Mauricio, voor haar nog ff geen
maar een
Fijn dat je nu lekker zelf kon lessen met je knollie! En cool: Flan als lintjespaard!
Verder niets kunnen kopen
Ik kan echt niet kiezen in zo’n volle winkel, haha. Zie door de bomen het bos niet meer. Jammer genoeg hadden ze geen gevoerde leren handschoenen… die hoop ik nog ergens op de kop te kunnen tikken.
Ook
voor Mauricio die zijn ballen moet missen… Veel plezier met die toch van morgen. 
), en Chuck maar braaf zijjn ding doen, die dacht zeker, domme mensen
Chubby schreef:
Zo te lezen heeft iedereen geld teveel. Kunnen we geen fonds oprichten: help Chubby de winter door? Ik ga het deze maand namelijk niet redden. Zadel volgende week ophalen (en betalen), die moet nog op maat gemaakt worden
Er moet een nieuwe singel bij
en nieuwe zadeldekjes
Ik ben toe aan nieuwe chaps
Rijhandschoenen moet ik ook weer aanschaffen, want ooit wordt het kouder
Chubby's frontriem is aardig te klein aan 't worden
Bit mag ook wel een maatje groter onderhand
De scheerder verwacht ook wel een kleinigheidje voor zijn verleende diensten
en moet ergens Sedalin vandaan halen
Eind van deze maand moet Chub weer ge-ent tegen Influenza en Rhino
![]()
Ik ga lekker ff badderen met een goed boek erbij denk ik...
desillies schreef:panty's draag ik zelden (max 1 keer per jaar) maar ik trek er altijd een onderbroek overheen aan tegen het afzakken
Verder draag ik die dingen ook praktisch nooit.snowdon schreef:arme Magic, met z'n tandjes (met een -d, Cheveyo!!)
en de ballen van Mauricio
en Magic heeft geen hengst meer om naar toe te ontsnappen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar als man een beetje door van slag raakt hoor Leon
Er was al zo veel politie bij mij in de wijk gister komt wel vaker voor.
. Nou hij was niet thuis maar bleek op school te zitten.

http://www.letty.nl/ 

hihi ik schrok stiekem wel 
geef jezelf tijd...
ze mogen wel bij mij op STRAFKAMP haha, fig heeft zoiets nog niet geflikt bij me
hha

volgende week vrijdag uitslag, wachten dus..
haha grapje
best erg vooral toen die bij mn moeder in de hand af ging in de volle winkel
lekker voor dr, precies goed }>
, nee dan de kousen maar chubby. Is ook nog hardstikke sexy