Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lailaa schreef:Savannah heet gewoon Savannah. Ook in d'r paspoort. Net al Ramona.
Morgen gaan we een kat ophalen. Vriendinnetje is hoog zwanger en is bang dat de kat niet met de baby kan. Het is zo'n lieverdje. Een je weet Wel katertje van 5 jaar oud.
NathalietjeB schreef:iemand trouwens een idee of die beestjes over kunnen springen ?? net als vlooien??
ik ga morgen wassen t was vandaag echt te koud en morgen blijft ze tot ze droog is binnen staan...
maar nu zat ik te denken moet ik mijn kleding na t wassen ook inspuiten met sebacil?? en mijn borstels enzo gaan ook in de sebacil weet iemand of ik mijn auto ook moet behandelen van binnen??
want ik stop mijn borstels enzo altijd achter in de auto in de kofferbak in een tas ...
want ik wil niet nog een keer zoiets krijgen met mijn pony dit is ook voor mij de allereerste keer dat ik zoiets meemaak ...dus vergeef me de vragen kan er verder niet echt info over vinden
Sandra1984 schreef:ik lees alles mee hoor! alleen reageer niet zo vaak.. moet ik eigenlijk wel vaker gaan doen!!
wil wel ff heel trots hier foto's laten zien!!! Ik ben zo trots op wat we vandaag gedaan hebben!
Ik heb met mercury alleen nog in de kleine binnenbak gereden, buiten durfde ik niet.
Vandaag in de springbak gereden! het is er niet zo groot als de grote bak, maar voor mij groot zat hahahaha.
Merc was zoals altijd gewoon poepie braaf, schrok 1 keer maar dat was eigenlijk best relaxed!
Ook ging ie 1 keer op zn muil, hij zat helemaal op zn knieen hahaha. Ik bleef zitten en hij kwam weer relaxed omhoog. Mijn hart zat wel ff in mn keel hihi.
Maar dankzij leon(snowdon@bokt) ging het super super goed!
Helaas had ik gelijk qua zadel.. hij is te lang, dus die moet helaas verkocht worden. hij is maar een paar keer gebruikt op king.. denk nog niet eens 10 keer. Wel balen, maar we hebben geen haast met verkopen, aangezien ik hem zonder zadel rij. vandaag wel ff erop gezeten, maar man wat zit dat k*t! ik zocht al mijn balans in het zadel ipv in mijzelf..
Maar hier dan de foto's! De eerste rijfoto's van merc en mij hahaha.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Volgende keer zal ik lachen, maar denk dat mn kaken aan elkaar vast gevroren zaten
[ Afbeelding ]
HijadelaLuna schreef:Ooh, mag ik even zwijmelen? Nog drie weekjes, dan zie ik hem weer! Twee dagen achter elkaar wel te verstaanEn ook nog verschillende dochters, pas geboren kleinkinderen, en natuurlijk mag ik een ritje maken met zijn zoon
Kan niet wachten
[ Afbeelding ]
tinker_sally schreef:Kan me voorstellen dat het een zware dag voor je was Kaat. Maar huilen lucht ook op, en als het eruit moet kan je het beter laten lopen.
Lotte, fijn dat je mee kan rijden naar je paardjes. Zou ook niet graag fietsen met sneeuw.
Mijn echte naam is trouwens Keetie.
Welke tinker is dat, die je over 3 weken gaat zien?
Hier ook sneeuw, maar vanmorgen wel gereden. Bak was niet bevroren.
Gisteren was het een heel stuk kouder. Er stond nu gelukkig minder wind.
Heb zo lekker gereden vandaag, Sally blijft zo braaf.
Heb ook echt het idee dat ze nu met dit zadel veel lekkerder loopt, vind net lijken dat ze nu ruimere stappen neemt.
En het staat haar zo mooi al zeg ik het zelf:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ziet er goed uit dat zadel![]()
Mag straks met mijn auto'tje de sneeuw trotseren. Ga naar de paardjes van collega kijken, 2 haflingers en een shetje. En daarna gaan we bij haar kippensoep met broodjes eten.
Vannacht gaat om 4 uur mijn wekker weer mag om 5 uur gaan werken, maar hoop dat ik dan morgen op tijd klaar ben met werken. Wil dan nog even op Sally kruipen. Als er niet meer sneeuw valt.
Snackie schreef:oeh mijn paard gaat vooruit
[ Video ]
[ Video ]
[ Video ]
Laatste les was drie weken geleden denk ik? toen hebben we het zakken opgepakt.
Dus ik denk dat hij op 3 weken veel vooruitgang geboekt heeft
we waren terug naar de hele basis gegaan. het zakken vanuit de schoft hebben we 3 weken geleden dus opgepakt, en 4 weken daarvoor zijn we begonnen met begrenzen buitenbeen buitenteugel.
Knapperd
cp112 schreef:Leuke filmpjes Andrea, ik vind hem wel heel erg onrustig in de aanleuning nog.
Ik begin te merken dat het voorjaar er weer aan komt, Noedel zijn hormoontjes beginnen weer wakker te worden. Binnenkort komt zijn eerst date alweer
.
Ik heb besloten wel Mella nog een keer te laten dekken dit jaarWat dus inhoud dat de nieuwe merrie waarschijnlijk ook gedekt wordt. De laatste gaat dan in juni gedekt worden voor een veulen in mei. En Mella wordt een maandje eerder, dat dat veulen dan zo half april komt (mits alles in 1 keer pakt natuurlijk maar daar ga ik wel van uit).
Dus als alles meezit volgend jaar weer 2 veulens. En dan hoogstwaarschijnlijk het jaar erna noppes.