helemaal mee eens ook als ze zo lief zijn als dat Travis vandaag was
mnkortleve
Geplaatst: 06-12-09 23:04
Bravour die verleidelijk staat te kijken naar de emmer waar net een kalf uit gedronken heeft, o wat vind hij het toch lekker om zijn tong door die emmer te halen. Hij staat dan wel appart van B&G mar hij heeft wel 5 vriendjes.
Als ze op stal staan is het wel meer werk maar ik vind het heerlijk dat je lekker binnen kan lopen en lekker kan knuffelen. Nu kan ik lekker met Grainey oefenen ze moet weer nodig bekapd worden, maar ik wil het graag zonder verdoving.
heb het bijlezen maar opgegeven :S val maar gewoon vanaf nu in
mnkortleve
Geplaatst: 06-12-09 23:17
zoveel blz zijn het toch niet.
D_Travis
Geplaatst: 06-12-09 23:19
nee geen inloop, gewoon altijd buiten, ze kunnen schuilen tegen de bos aan half onder de bomen,(alleen staanz e daar vrijwel nooit) straks op de nieuwe plek ook, maar daar is wel mogelijkheid tot het maken van een inloop, gaat wel veel werk tijd en geld inzitten maar wie weet.
Grit
Geplaatst: 06-12-09 23:23
Vince en Tom hebben wel een inloop stal. Maar staan toch in de blubber . Ze staan alleen binnen om te eten
Er ligt ook geen stro in. Dat gebruiken ze om in te plassen en er een zooi van te maken, om vervolgens in het zand een dutje te doen. Droog of nat of bevroren, het maakt niet uit, binnen liggen ze nooit.
mnkortleve
Geplaatst: 06-12-09 23:26
Hier stond het nu zo blank dat manlief me vriendelijk verzocht om die knollen binnen te halen
Grit
Geplaatst: 06-12-09 23:31
Bij ons staat het zandgedeelte ook blank. Baal er zo van . Het moet echt even een paar dagen droog zijn. Bij de overgang van de stoep naar het zand is het echt een diepe drek. De rest is nat en vol met plassen, maar omdat de ondergrond stevig is zakken ze er niet heel ver in.
bij ons staat alleen de inloop blank en de eerste helft van de weide, achter is het droog, de andere weide is nog helemaal droog met uitzondering van de inloop. Jij mag raden waar ze staan. Niet op het droge stuk rare beesten
mnkortleve
Geplaatst: 06-12-09 23:33
Hier stonden ze tot hun knieen in de bagger dus het werd wel tijd dat ze op stal gingen, nu lopen ze overdag op pad ruim 800 meter lang.
Grit
Geplaatst: 06-12-09 23:37
Tot aan de knieen is wel ver
Tom en Vince drinken ook alleen uit de plassen, vinden ze gemakkelijker (of lekkerder) dan de waterbak denk ik. De haflingers hebben een stuk gras erbij gekregen, zo staan ze nog wat droger. Onze paddock grenst helaas aan verhuurde grond, dus kan er geen stuk bij pakken.