ik kom hier eigelijk nooit maar wou toch eigenlijk ff reageren
vind heel erg van davidoff maar meid na alle zeik schijnt ooit de zon weer
ik heb 3 jaar van ongeluk achter de rug ( ook veulen gestorven , vingertopje kwijtgeraakt , ongeluk met koets gehad , relatie uit veel vrienden en familie verloren , en maandag kwam er nog eens bij dat ik weg moet waar ik nu werk )
maar ooit komt het wel weer goed hoor, en de kleine man heeft nu wel geen pijn meer en je hebt altijd je mooie herinneringen
Ach gos, die kleine Davidoff, ik heb hem nog gezien toen, op de keuring! Wat erg dat zo'n kleintje ingeslapen moet worden.... sterkte! Gaat het met Noah wel weer helemaal goed?
Tja, wat alle rommeltjes op en om je paard heen ben ik het volkomen met Berdien eens. Maar als anderen het wel doen zit ik daar ook totaal niet mee...
Gisteren is mijn Noah (hond) weer lekker ontdaan van haar ijsberenvachtje! Lekker, schoon en fris...
Jeetje wat jammer van Davidoff. Zo jammer voor zo'n jong ding. De nieuwe eigenaars hebben niet echt van hem kunnen genieten dus. Voor iedereen een klap.
Ik ben helemaal gaar. Gisteren tot 7 uur gewerkt. Daarna naar de klinische avond wat door de kliniek werd georganiseerd. Er werden verschillende onderwerpen aangekaard, zoals anestesie, ortopedie en tandheelkunde bij honden en katten. Ik was om 12 uur thuis. Vanochtend om 9 uur naar het werk voor een anestesie vergadering. Ik mocht vanmiddag lekker eerder weg omdat ik normaal pas om 12 uur begin te werken. Vanavond viert wilco zijn verjaardag, dus zal het ook wel weer laat worden.
Ik wil iedereen graag een knuffel geven die het nodig heeft!!!
Mooi telefoontje Dagmar, is ie een beetje paardenproof, ik frommel m'n mobiel altijd in het zakje van m'n rijbroek. Fijn dat Misty goed liep.
Beterschap Chantal
Janet lange dag gehad gister, was het wel interessant?
Ik kreeg vanmiddag een sms-je van de eigenaresse van de weitjes naast me. Ze stond zich rot te lachen, Ilse lag in haar zandbak in een grote plas vrolijk om zich heen te kijken. Ze zag er net ook niet uit toen ik ging voeren, wat ze daar nou leuk/lekker aan vindt
ja het was erg interessant en leerzaam. Het was eineglijk voor DA, maar omdat onze kliniek het organiseerde mocht iedereen komen. Soms werd er wel een beetje met vaktermen gesmeten, maar voor de rest was het erg goed te volgen.
jeetje, veel sterkte Biancaa wauw, leuke kerstkaarten!!! pall bijna weer beter
wij gaan zondag bij onze pup kijken, dan weten we ook meteen welke van ons wordt, waarschijnlijk deze: hij heeft van de fokker de naam Mambo gekregen zondag weten we of deze pup van ons is
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 12-12-08 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Net bij Ilse even het ergste zand en drek er af geborsteld, het was nog niet helemaal droog namelijk. Zie de lol er niet van in, met dit weer met een natte buik lopen
Lieve Bianca, ook via hier nog heel veel sterkte gewenst... Ooit schijnt voor jou ook de zon.. 2008 is gewoon echt een küt jaar met nog even een heel ellendig staartje..
Vandaag een paar uur door de polder gewandeld met Bonita en Willy.. Met Willy op stal gaat het nog steeds niet zo heel best en ik weet nog steeds niet wat ik ermee aan moet.. Mijn gevoel zegt heel sterk: naar buiten met haar!! Ik wil haar aan een kant niet dwingen te wennen aan een stal.. heb nog 2 opties open: opfok of bij één van de buren op de wei.. Beide zijn nog in overleg.. Na de wandeling nog de 2 koters losgegooid samen in de bak en even flink laten lopen, pics gemaakt.. En toen 4 stallen uitmesten, boodschappen doen en nu zit ik hier
Leuke pupsel hierboven!!
Ik internet en msn trouwens ook wel eens met mijn mobiel (samsung Omnia), gaat helemaal super, heb een internet abbo erbij genomen..
Het is wel lang geleden dat ik hier geweest ben: maar ook van mij heel veel sterkte toegewenst Biancaa
Teuntje: hopelijk vind je snel een oplossing voor Willy.
De dierenarts heeft trouwens naar Falke haar oogjes gekeken ondertussen. Het bleken slecht verdeelde pigmentvlekjes te zijn. Kan gelukkig geen kwaad. Ondertussen is ze ook al 2x gevaccineerd zonder een kik te geven tegen griep en tetanos. Ze kan er dus een half jaartje tegen. Mieke die moet nu nog geënt worden tegen rhino en dan nog eens tegen de griep en tetanos.