Zo, hopelijk heb ik niet teveel gemist
heb wel bijgelezen.
Kyana staat sinds gister weer terug thuis. Soms lopen dingen anders dan je had gehoopt.
Ik had al eerder verteld dat balou nogal dominant was, ik heb het 5 dagen aangekeken maar zag kyana meer en meer ongelukkiger worden en vooral erg mager.
balou deed niets anders dan haar opjagen en jagen. Ze had flinke bijtwonden en gister kon ik het dus echt niet meer aanzien. Ik heb ze de wei uitgehaald en we zijn terug naar haar oude stekkie gelopen. Een rust die ze kreeg toen ze hier kwam vertelde mij dat dit voor nu de juiste keuze is. al baal ik er ontzettend van. Ze staat nu apart in de wei, rustig weer op krachten te komen en vooral op gewicht. Janeeba en nienke staan een weide verder. Ik moet even goed nadenken over een oplossing. Ik hoop dat ze het zo even kunnen volhouden tot dat de uier is opgedroogd al begrijp ik dat de situatie niet ideaal is. maar een andere weer ik nu even niet,
Verder is de ORUN gister gestart, dus mochten er hier liefhebbers zijn voor een lesje (gratis ) op maandagavond laat het me weten! Ik zoek namelijk een combinatie