Lot, goede keuze Ayla (blijft wennen die naam ) ziet eruit als een leuke merrie Jammer dat die vrouw Luna niet terug kon kopen. maar houden de mensen van Ayla,haar voor je vast of kan ze ondertussen nog verkocht worden?
Jess_vH
Geplaatst: 16-04-12 09:33
goede morgen!
Ik heb ook geen ideeen Ellie.
Laatste werkdag dan heb ik weekend (lees: 2 dagen vrij.). Mag van do tm zo weer
goeiemorgen!!!!:D gisteren even dag, day off haha druk druk druk mooie ruanna gezien! en Ayla! wat een knappperd gefeliciteerd patrick! karlijn ik kan je fotos niet zien. ik hb een middag dienstje, dus straks weer aan de arbeit.
Andrea: jaaa was erg gezellig, zat. gezellig uiteten geweest met vriendinnen en daarna stappen en zondag kwam de fam. taart eten!!! hahah nee het was een geslaagd weekend!
Ik vind haar absoluut de beste betreft paardenfotografie! Ik ben dan ook ERG blij. Ik ben het al vanaf de zomer aan het uitstellen, omdat ik Diaz in een goede contitie wilde hihi.. beetje mooi op de foto!
Jess_vH
Geplaatst: 16-04-12 11:23
ik ben zelf ook erg te spreken over nikkifotografie
Laatst bijgewerkt door Jess_vH op 16-04-12 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt
cupcake1986
Geplaatst: 16-04-12 11:23
wie helpt me met een antwoord op m'n vraag? ik zal jullie dankbaar zijn
Jessika, niet tegen jou hoor, maar ik vind die foto's niet zo goed, veel te krap ingekaderd, en de 2de is ook geen fijn beeld om naar te kijken fototechnisch.
Hypo Focus heeft echt een andere kwaliteit dan de meeste fotograafjes op bokt. niets mis met de rest, heerlijk om leuke foto's te hebben van je paardje. zo heb ik natuurlijk nu ook weer een leuke serie van Diaz!
Maar Hypo Focus is toch echt het neusje van de zalm!
ja kan wel zijn, maar ik hou niet zo van de kunstmatige fotos als ze overkomen zo in het donker. Maar dat is natuurlijk ook weer eigen mening . Dus zelf zou ik niet zo snel voor hypofocus gaan. Heb ook andere minder goede series ervan gezien. Ik zoek altijd een fotograaf die bij mij past, ken er og een die precies weet hoe ik ietswil zien en die woont vlakbij mij. Dit valt meer onder mijn smaak. En die verschillen haha, duidelijk anders dan feiten
Anyway, Het is rustig op het werk. Nu moet ik gewoon uitzitten tot 15.30 uur. Dan eff langs grazende Grace en morgen even hopen op een mooi weertje voor een rondje buiten. Lekker twee dagen vrij
Ga maar eens verzinnen wat wij moeten gaan eten vanavond....
Mooie foto's hoor! Allebei inderdaad een verschillende stijl, maar hebben allebei hun charme
Van mij mag dat mooie weer ook wel weer eens terug komen hoor
tinkerplein
Geplaatst: 16-04-12 14:23
Fotograafjes op Bokt vind ik een beetje denigrerend klinken hoor Karlijn... Iedereen heeft nou een maal een andere smaak,dat betekent niet dat het andere 'fotograafje' er niks van kan.
Verder een tijdje rustig geweest en meegelezen,blijf voorlopig ook ff meelezen denk ik.
Karlijn: iemand die met veel tegenlicht (en sowieso veel speelt met licht ? ) Ik had er ook eentje die ik prachtig vond fotograferen, maar kom niet meer op de naam.
Mooie foto's van Diaz gezien, zulke foto's wil ik ook zo graag! prachtig
Ik kom ook nog even om het hoekje kijken vandaag! Heb de hele middag op bed gelegen met de ipad, meer zat er niet in . vanmorgen even naar Hengelo geweest met de trein, gingen met school naar theatergroep Kamak, een groep voor verstandelijk beperkten, hadden we een theaterworkshop, heb heerlijk gelachen .
Wil morgen op de fiets naar Spock, maar dan moet t echt wel beter gaan, of mn moeder moet haar electrische fiets niet nodig hebben .
Ze zijn inderdaad heel erg mooi Karlijn! Zijn die foto's niet heel duur? Als ik de tarieven van Hypo Focus zag moest ik effe slikken.. (Ik krijg gratis foto's van mijn vriendin, is even oud als ik, dus is niet zo superduper, maar ik ben al erg blij met deze foto's.. Ik vind het ook leuk dat ik haar testmateriaal mag zijn!)