Ik heb een druk dagje gehad... Vanochtend heerlijk in een lekker zonnetje een rondje gemend met Snowdon samen met roxtemp. Daarna was Arjan er ook en hebben we de 3 dames mee op pad genomen. Was erg gezellig! Vanmiddag nog op de nieuwe wei aan het werk geweest, komt ook echt schot in! En daarna door naar mijn moeder, *gaaap* ben blij dat ik weer thuis ben. Pff.
Vandaag een druk dagje gehad met de paarden. Lekker in het zonnetje een tocht met Snowdon door dongen gemaakt. Daarna lekker gewandeld met de paardjes. En vanavond heerlijk gespeeld met Roxanne. Temptation had er niet veel zin in en bleef heerlijk met buurvrouw keuvelen.
Dinsdag gaat Dabbertje terug naar stal. Hopelijk blijft ze bij stal en neemt ze niet de benen.
Hier maar een heel klein laagje sneeuw maar de zon schijnt zo hard dat er niet veel meer van overblijft. Zometeen eens kijken of ik nog een sneeuwvideo kan maken bij mijn paarden.
Leuke foto's Sita! Lekker gegourmette. Maya en Leon lekker gement! Ingrid ook lekker gereden! Nouja zeg ZJ, begrijp dat je boos bent weg gegaan! Mooi veulen ja Noortje! Gister lekker daggie gehad Roxtemp!
Vanochtend een heerijk lange wandeling gemaakt met mijn uitlaat hondjes. Jacky (schotse terrier 17 jaar) Was echt behoorlijk fit. Heb haar nog nooit zo zien rennen. Normaal sloft ze een beetje mee. Ze was wel moe toen we terug waren. Daarna lekker bij Ziggy en dundee in de wei gezeten. Ook nog foto's gemaakt. Net mijn aquarium schoongemaakt.
Ik ben ook weer terug van stal.. Foto's gemaakt van en met de paardjes.. Shania had nog nooit sneeuw gezien geloof ik.. Die was helemaal gek aan het doen en eerst was ze dr zelfs bang van..
Ben nog van Amy afgelazerd, of ja gegleden.. Ik zat er op en ze was een beetje glad.. En ze duikt naar beneden en ik wil er net afspringen.. Toen gleed ik uit en lag ik daar languit in de sneeuw.. Stond ze me echt zo schaapachtig aan te kijken..