Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annick schreef:Marcella: jeetje zeg, gelukkig had je dan een cap op.
wat zal je morgen stijf zijn.
sterkte hoor
Annick
Jean schreef:Marcella, wow wat een geluk heb je gehad, gelukkig had je een cap op.
WenK schreef:Marcella, dat is schrikken!! Goed dat je je cap op had!!!
irish_lady schreef:Marcella: jeetje dat is schrikken! Potverdikkie dat kwam best af!
Pellie schreef:marcella morgen boscrossvakantie, hoop dat het wat lukt met een beurs lichaam! sterkte!
Vasthi schreef:Gelukkig is het goed afgelopen Marcella! Je hebt wel een dondersteen onder je kont he?
Spetter schreef:Marcella, hoe voel je je nu?
snowdon schreef:Marcella:Veel plezier op je vakantie
SuperRoos schreef:marcella, jeetje flink gedonderd dus, doe een beetje rustig aan, snel opknappen weer en nieuwe cap kopen![]()
Jellie schreef:Marcella, fijne vakantie. Ik hoop dat je niet al te veel spierpijn hebt
snowdon schreef:"Dag lieve Skippy,
Ik zag je daar staan
en kon je niet laten gaan.
Ik viel voor je gitzwarte ogen,
al draaiend werden ze bewogen.
Je glimlachte altijd en naar iedereen,
in rust en al rollend over zand en steen.
Je kon wel tegen een stootje dachten we,
maar een scherpe rand was je helaas iets te."
Sterkte ermeeSoxje schreef:Vind je een Merens dan ook wat, snowdon? Die vind ik namelijk wel iets hebben. Ze zijn dan wel wat kleiner maar hebben een pittige uitstraling.
Hele zwarte tinkers zie je volgens mij niet vaak, ik zal voor je uitkijken op de paardenmarkt hier a.s. dinsdag
Ouwe merrie hoor die Fries bij je op stal als die nog voor de handel bedoeld is! De Friezen die ik kende werden niet heel oud.... Rond de 20 zo'n beetje. Ik geloof dat er op mijn stal ook een Fries komt te staan, ben benieuwd.
Marcella, lang bericht! Ga het zo even op m'n gemak doorlezen.
snowdon schreef:Tsja, de handelaar hier is niet altijd even verstandig zegmaar.. je ziet dan ook echt vanalles. Soms zit er nog wel eens wat leuks tussen (Shakyra van Elke bijvoorbeeld 33,5 jaar geleden!)

)
Tadano schreef:Ik ga bye bye stro stro en zwaai zwaai zeggen ik spreek jullie rond de 26ste wel weer!
Als je terug bent, weet ik t vast wel! Tadano schreef:Ik ga bye bye stro stro en zwaai zwaai zeggen ik spreek jullie rond de 26ste wel weer!

Heb je die collega- student laten zitten?
), voor een goede borstelbeurt. Ze stond al lekker van haar hooi te eten. Dat verspreid ze tegenwoordig letterlijk door haar hele stal. Zwijn.
Bij ons staat een fjordenmerrie met dezelfde kuren! (en wel veel meer slimme onder-het-werk-uitkomende trucs)
Chubby schreef:Wat een lekkere knollen he, die koudbloeden van ons.. Zijn allemaal zó makkelijk met alles![]()
Citaat:Chub en ik zijn tegenwoordig vriendjes, dus dit soort ruzies hebben we op het moment gelukkig niet. Komt wel weer, en ik ben een schijterd