Ik heb jammer genoeg geen foto's van vroegerJa 2 of 3 zal ze eens opzoeken.Zijn hier als eens geweest denk
Lucy_1 schreef:Bianca... Mooi gedicht heb je gemaakt! Heftige dag voor jouw vandaag Zulke dingen vergeet je ook nooit meer....Leuke foto's marja!pff ff quoten maar hoor, het gaat zo snel nu Dank je wel lies, gelukkig kan ik me heel goed uiten via de gedichten.Nou er gaan er meerdere slapen dus ik ga nu ook echt hoor!
heb geen fotos van vroeger op de computerkan misschien wel eens een pasfotootje van mij inscannen toen ik 2 was die zit in raym zijn portomonnee, zal er eens aan denken
Whis_Serada schreef:Dit zijn mijn ratten vorig jaarDance paradewel netjes aan de cola, dat dan weer wel
Ik hoop ook ooit weer eens de rust te vinden om gedichten/verhalen te schrijven Jeugdfoto's Enkelen van jullie zullen, mijn ma kennende, vast wel wat te zien/horen krijgen op mijn bruiloft
snowdon schreef:Ik hoop ook ooit weer eens de rust te vinden om gedichten/verhalen te schrijven Jeugdfoto's Enkelen van jullie zullen, mijn ma kennende, vast wel wat te zien/horen krijgen op mijn bruiloft ghehehehe