We hebben ook een pasje met inlogcode en pasfoto.. Als je school binnenkomt moet je inklokken.. Er staat ook iemand bij die controleert of je juist inklokt.. Dan beginnen de 'lessen' en moet je waar je ook komt, elke lokaal opnieuw inklokken ga je weg, dan moet je uitklokken.. Als je naar huis gaat moet je uitklokken..
Echt té belachelijk voor woorden.. Ze kunnen de gehele dag als je aanwezig bent je dingen volgen in dat systeem. Ze weten precies waar je zit!
En ik weet niet of het alleen op mij zo overkomt.. Maar ik denk dat bij mezelf van dan kom ik wel helemaal niet meer. Dan kan ik tenminste nog doen en laten wat ik wil. Thuis kan ik trouwens nog beter studeren dan daar..
wat belachelijk streng sita. Niet normaal. Bij ons mot je wel optijd komen, maar als je iets te laat komt is het niet erg. Spijbelen daar zijn ze wel stranger op geworden. Maar als je boven de 18 bent mag je jezelf verantwoorden want dan ben je "volwassen".
Dat komt denk ik doordat Terneuzen zo heerlijk crimineel is, vol buitenlanders zit en een heel erg leuk vakantieoord is voor drugstoeristen.. Op het schoolplein word gedeald bij het leven.. Schiet & steekpartijen hebben er ook al plaats gevonden. En sindsdien is alles zo streng geworden..
Pfoeh, dat is wel heel erg Sita! Ik studeer normaal in Groningen, en daar zijn de hoorcolleges vrijblijvend, en de werkcolleges hebben een aanwezigheidsplicht van 80%. Hier in Galway weet ik het eigenlijk niet Geloof dat je bij alle seminars en lectures moet zijn.. hoor ik vast nog wel
Als ik eerlijk ben vind ik het soms gewoon eng in Dordrecht hoor. Dat is ook de reden waarom ik niet in Rotterdam op school ging, het is hier zo gevaarlijk de laatste tijd.. Daarom als ik laat uit ben ga ik ook niet met de scooter. Er worden in Dord wel elke dag mensen van hun scooter geslagen, steekpartijen zijn ook van de dag.. Als het daar begin te schemeren wil je weg
Ik moet inderdaad ook een aanwezigheidspercentage van 80% hebben.. Maar merendeel van de dag, 7 lesuren, zijn zelfstudie.. Maar in die 7 uur kan je zó óntzettend veel doen dat als ikmijn streven afheb voor die dag gewoon naar huis wil..
Ik wil niet elke Dinsdag 'vastzitten' van half 9 tot half 5..
Tjeee... dat zou ik ook niet willen. Ik kan gewoon gaan en komen zoals ik dat wil, en heb maar een paar uur les per dag, of gewoon een vrije dag
Tjee.. Dordrecht zo gevaarlijk? Galway is een hele veilige, vriendelijke stad, al gebeuren hier ook wel dingen. Maar over het algemeen is het hier heel veilig Luv it!
In Dordt en Rotterdam is het inderdaad erg gevaarlijk.. Het schoonzusje van mijn ex zat in Rotterdam op school.. Watvoor verhalen die soms vertelde wat dr daar gebeurd soms.. Echt niet normaal!
Schijnt dat Vlissingen ook zo crimineel is/word.. Maar daar durf ik dus wel 's nachts in mijn eentje door de stad te lopen. Voel me daar echt 100% veilig..
Eindhoven voel ik me ook niet lekker hoor.. Toen ik daar stage liep heb ik soms peentjes staan zweten op het station omdat er weer een rare gozer tegen me aan stond te lúllen en duidelijk op meer uit was..
Alles bijgelezen, en genoten van mooie foto's en leuke verhalen!
Pffft... het was me het dagje wel, vind ik juf zijn echt leuk? Vandaag in ieder geval niet, het was echt heftig! Een heel jaar zo, en ik hou het voor gezien. Zit er echt een beetje door in een dipje, heb altijd met plezier gewerkt, maar deze groep???? Niet voor rede vatbaar! Dusse.... zal voorlopig wel even iets minder reageren, ben doodmoe, en erg druk!
Daarom wil ik hier ook weg! Lekker naar luilekkerde brabant! Het is hier niet meer fijn joh.. Savonds ren ik naar huis als ik bij een vriendin vandaan kom ( die achter me woont ). Al die groepjes en alles.. Moet ik niks van hebben
Nou, het is niet eens zozeer tegen mij gericht, maar echt gewoon asociaal gedrag, en werken???? Wat is dat? Nu weet ik waarom leerkrachten een burn-out krijgen...! Deze klas is de afgelopen jaren nogal vrij gelaten, en ik ben helemaal niet moeilijk ofzo, maar hierin valt geen les te geven, en da's toch wat ik kom doen... dus ... weet even niet helemaal hoe dit op te lossen, of ik moet zin hebben om de keiharde politieagent te spelen, maar dat zit niet echt in me. Dus weet het even niet.