[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:17

leon, volgens mij is t met poppetje 101 al wel weer een weekje of 3 vrij serieus
hij moest vanmiddag naar t ziekenhuis, had al een tijd een wond aan zn knie en was ontstoken, is helemaal open gemaakt, mag geen korst meer op komen, antibiotica, en hij mag er wel mee drinken zegt ie hahaha
prachtig paard op die site zeg!

CF, trots op je brave paardjes, leuk hoor

chubby, jammer dat je t feestje met mark misloopt...
geweldig dat chub hobbelend in galop naar je toe komt
gefeli met simba ook!

jean, gaaf dat haar

jacky2, wat erg voor je zus weer, dat er dus nog wel wat zit, echt erg veel sterkte...

kiara, hihi ik ging altijd al zonder koker naar de paarden, zou vandaag pas echt officieel mogen dus ik dacht ik bijt wel ff door die pijn heen dan kan ik in ieder geval niet meer betrapt worden op stiekem lopen zonder koker haha, best erg ik weet het
ach de pijn valt nu mee, vanaaf oppassen dus ga lekker met de beentjes omhoog
hoop voor noop dat de deken draf mag...

ingrid, mn vader is echte en dikke week ziek geweest hier
en lees maar even bij mn berichtje voor kiara hoe het nou zit met die koker haha, ik speel vals namelijk
doe jij nog maar ff lekker rustig aan als het nog niet helemaal gaat...

jellie, waar zit je toch??????????? haha

zo, nu ff strijken dan oppassen, als ik voor 12en klaar ben ga ik nog nar een reggea party hier in de buurt

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:18

ah jellie daar ben je al, wat een timing van mij
alles goed met flantje?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:22

nou, ik geet er vandoor, oet morn

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:23

Vroeger dacht ik altijd dat ze het gelijk moesten weghalen in verband met zwangerschapvergifteging maar dat is tegenwoordig schijnbaar niet meer !

Ik heb me zusje vandaag nog niet gesproken,ze houd zich redelijk maar ze is ook een binnenvetter !

De huisarts wist het nog niet eens want mijn zwager heeft een overbelaste schouder en moest van de week naar de dokter en toen vroeg de dokter nog hoe het met haar ging !
Goede communicatie he !

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:35

Hoi hoi,

Zo vandaag herhaling BHV achter de kiezen. Best wel gezellig hoor zo'n dag.
Reanimatie oefenen en stabiele zijligging e.d. Daarna een lekkere verzorgde lunch en vervolgens
les in brandjes blussen, ontruimingen e.d. compleet met praktijk oefenen natuurlijk.
Toch wordt je wel een beetje gaar van zo'n dag.

Balen van je pinpas Wenk! Hoe kan nu opeens je limiet veranderd zijn zonder dat jij daar vanaf weet?

Silas, arm autootje....Balen zeg.

Leuke foto van een kindje met een heeeeeeele grote mond gezien,

Sterkte voor je zus Jacky2.

Ben weer weg, ga straks nog even kijken naar de springles op de manege.
Doei!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:56

SuperRoos schreef:
ah jellie daar ben je al, wat een timing van mij
alles goed met flantje?

Alles goed met Fantekind ben nog zwaar verliefd op mijn beesies en op Janneman
Roos = nu lekker kokerloos Veel plezier op de party.. en gelukkig mag poepie eh.. poppie 101 wel drinken

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:14

Jellie, welcome back!

Broertje zit weer eens languit op de bank voetbal te kijken Dus dan maar ff bokken. Twijfel nog of ik wel/ niet naar Chub zal gaan, of lekker ff hier blijf hangen...

Zwangerschapsvergiftiging heeft volgens mij toch niets te maken met of een gestorven vruchtje wat langer blijft zitten? Volgens mij heeft zwangerschapsvergiftiging te maken met de verschillende, niet matchende bloedgroepen van moeder en kind.
Dat ze je zusje nu nog niet curretteren heeft wrs inderdaad te maken met kostenbesparing. Ik kan me ook voorstellen dat het minder ingrijpend is als een vruchtje uit zichzelf afkomt, dan wanneer men in het ziekenhuis onder narcose gecurreteerd moet worden.

Sterkte voor je zusje!

Yarka, gewoon werken is toch een ander ritme. Ik ben ook altijd zo brak na een cursus of andere daginvulling.

Roos, ben je nu inmiddels wel verliefd op poppetje 101? Veel plezier vanaaf!

Gaaf kapsel van je dochter Jean! Leuk thema ook!

Ingrid, conditie moet gewoon weer opgebouwd worden. Niet te snel alles weer willen nu! Anders houd je er alleen maar langer last van. Wel lekker dat knollie nu al geschoren is! Chub staat met dit weer ontzettend klam de hele dag...

Patat/ friet, doei/ houdoe... Moet overal weer ff aan wennen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:35

Thanx Chub Ik zou lekker naar je knollie gaan... maar wat hangen is ook wel eens fijn natuurlijk

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:36

Vasthi schreef:
Dat was lekker wakker worden Angelique. Grappig dat je zo gehecht bent aan je autootje, sterkte er maar mee.

ja jij zal dat ook wel herkennen..... en ben inderdaad best gehecht aan mijn autootje.....heb er veel mee meegemaakt.....

#Mamauba: wat naar voor je kleine....hopelijk hersteld ze snel

#Cheveyo: thansk! we gaan heeel snel afspreken, roep maar wanneer je kan dan zal ik dat straks met WenK overleggen.....
Wat een geweldig foto!!!

#Maya : jij was dus een voorbeeldig kindje......nee die van ons wil het liefst tussen ons in liggen dan en op zich is hij wel lief en rustig dan....hij weet dat ik hem anders naar zijn kamer verban....

#LEONOOR/DESILLIES: Lijkt me heel gezellig om vrijdag avond met zijnallen ergens te gaan eten en onze zenuwen wegeten!!....

#Desillies: nog korter af?? hahahhahahahaaaa ach dan plakken we je gewoon achter het behang....

#Baileys: je bent wel scherp vandaag

#Chubby: Gefeliciteerd!!!

#Jean: je zou zo een bed & breakfast kunnen beginnen! Mooi eindresultaat!

#Jacky2: wat een ontzettend nare situatie, heeel veel sterkte

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:23

snowdon schreef:
Roosje toch... volgens mij heb jij poppetje 101 op het verkeerde spoor gezet Hoelang speelt er al wat met nro 101?

Elke, je hebt dus ook een deken voor Kaylen???

Haha ja in princiepe wel
Maar die krijgt ie nog niet om hoor..
Ik heb er 2 in maat 185, en eentje in 175... dus zodoende

even bijlezen hoor

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:40

Sterkte voor je zusje, Jacky! Wat vreselijk voor jullie allemaal zeg..

Hihi, Irish Lady, leuke actie!

Indrid; beterschap hoor!! Kan me voorstellen dat je je slapjes voelt!

Oei, ik moet ook nog even vrij vragen voor de hengstenkeuringen !

Leon, waarom doe je dan nou? Nu ga ik balen dat er geen geldboompje achterin de tuin staat, wat een beauty zeg!

Gefeliciteerd met Simba, Chub! Jammer dat je dat feestje mis loopt

Goed joh, Roos, zonder koker!!

Jean; sjiek kapsel hoor!

Vandaag alleen naar Shakyra geweest, we moesten onze computer ophalen vanavond en ik moest mee ..dus helaas..
Ik heb mezelf nou écht voorgenomen zondagochtend vroeg m'n bed uit te komen (jaja, na het stappen ) en dan écht eens een bosrit met Shakje te maken.. (uiteraard inclusief Randolls!)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:42

Ow trouwens; weet iemand wat het dekgeld voor Maestro (ics) bedraagd? Kan het nergens terug vinden en op de ics site staat geen e-mailadres...
Ik vind 'm nl. wel héél erg gaaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:45

*Not amused*

Zit je gosternokke gewoon een uur compleet voor lül aan een tafeltje in de aula van je vroegere middelbare. Nog een andere gozer die op de HAS in den Bosch zat, en voor ons beiden is er geen enkele student gekomen. Na een uur ben ik het afgetaaid, mijn geduld raakt ook op hoor. Moest eigenlijk nog een half uur langer.

Regel je boeken, folders, zoek je antwoorden op het lijstje met mogelijke vragen, kortom. Gedegen voorbereiding, komt er niemand langs. Tot nooit meer é!

Ontopic:

Jacky, wat vreselijk erg voor je zusje... Hopelijk wil het er snel af/uit...

Jean, kunstig haar! Ziet er leuk uit

Welkom terug Jellie!

Silas, ik was niet voorbeeldig, maar ik had respect voor mijn vaders stemgeluid en handen... Niet dat ie erop los sloeg hoor, maar bepaalde dingen moest je m gewoon met rust laten, we zijn niet voor niks allemaal driftkikkers

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:53

hoi,

Bedankt allemaal voor de hartelijke woorden,toch wel ideaal zo'n forum
dat je vanachter de computer zo'n leuke vriendenkring kan opbouwen !

Ik ga zo naar bed ,moet onverwacht morgen werken,zieken !
Een voordeel,ik heb volgende week een extra vrije dag dus heb ik maandag en dinsdag vrij !

Iedereen alvast een prettig weekend toegewenst !

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:01

Maya; ik wist helemaal niet dat jij op de HAS zat joh!
Mijn zus zit daar ook, maar dan Bedrijfskunde/Agro oid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:04

Ik doe Bedrijfskunde & Agribusiness, variant Paard en Management aan de HAS in Dronten... Was idd niet zo duidelijk, maar zat samen met een gozer die aan de HAS in Den Bosch zat, deed Akkerbouw. Maar gezien wij dus als enige iets met landbouw hadden, zaten we samen aan een tafeltje. Zo bedoelde ik het

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:04

mensen ik ga er ook vandoor, morge weer werken.. en daarna lekker uit eten met mijn oom en tante pannekoeken!!!
weltrusten en als dr mensen het weekend er niet zijn, prettig weekend!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:07

Maya schreef:
Ik doe Bedrijfskunde & Agribusiness, variant Paard en Management aan de HAS in Dronten... Was idd niet zo duidelijk, maar zat samen met een gozer die aan de HAS in Den Bosch zat, deed Akkerbouw. Maar gezien wij dus als enige iets met landbouw hadden, zaten we samen aan een tafeltje. Zo bedoelde ik het

oow op die manier
Had ook niet zo goed gelezen, nu snap ik 'm!
Het is ook al laat

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:07

"Dag lieve Skippy,

Ik zag je daar staan
en kon je niet laten gaan.
Ik viel voor je gitzwarte ogen,
al draaiend werden ze bewogen.
Je glimlachte altijd en naar iedereen,
in rust en al rollend over zand en steen.
Je kon wel tegen een stootje dachten we,
maar een scherpe rand was je helaas iets te."

( http://www.mijnalbum.nl/Foto=U6UDCKZY )

Maya: Dat is idd wel heel erg vervelend! Pff, waarom 'moest' je een half uur langer, ik neem aan dat je er vrijwillig zat? Ik was al veel eerder opgestapt, dus ik vind dat je het alsnog lang vol gehouden hebt

Soxje en Kiara: ja ik val OOK op Friezen Maar Een zwarte Tinker met zwarte sokken wint het van zowel prachtige friezen als prachtig bonte (of andere effen) Tinkers

Op stal staat nu werkelijk een plaatje voor de handel.. een 22-jarige Friese merrie... niet echt met respect opgevoed zag ik al wel, maar echt een lekker ding! Tenminste niet zo rank en armzalig behaard, maar lekker grof en harig

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:10

Leuk leon, zo'n fries op stal! Verder staan er geen Friezen op 't Sander toch? Ik ga even de link bekijken
[edit; haha geweldig ..maare. istie er niet meer? )

Maya; vergeet ik helemaal te reageren, wat irritant dat jullie zo lang moesten wachten zeg.. ik zou ook opgestapt zijn!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:11

Silas, dat is ook de bedoelling, ben met een 2e appartement bezig, heb toezegging voor subsidie, nu de vergunning nog, ben helemaal blij.

ga nu even Kristel halen,
maar ik heb net geboekt voor Ierland, nog veel blijer

tot later

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:12

Nouja, niet moeten, maar er stond 1,5 uur voor, als op programma Daarna nog een uur gezellig napraten... naha! Ik zat er idd vrijwillig, wou wat terugdoen zeg maar

Leon, knap dat de zinnen zo gelijkmatig schuin lopen... Wauw... *is er stil van*

Wel gave foto zeg!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:15

Voldoet ook weer aan de meldplicht.....

Ik ga niet op alles reageren (dan zou ik een heel eind moeten bijlezen)

Maar wel even :

Jacky , veel sterkte voor je zusje. Lijkt me erg moeilijk voor d'r.

Tinkermuts , is het een beetje gelukt met je in de MRI ?? Ik hoor wel welke foto's je hier wilt hebben.

Verder voor iedereen die het nodig heeft : of

Hier begint alles ook weer een beetje op de rails te komen gelukkig. Al slaap ik 's nachts nog steeds niet echt goed. M'n hoofd zit gewoon nog te vol.....

Shay staat onder tussen al 2 weken op de nieuwe stal. Het is voor ons allebei erg wennen , maar het bevalt wel
Het rijden gaat nu ook steeds beter. Ik ben in deze afgelopen 2 weken al verder gekomen dan in de afgelopen 2 jaar.

Morgen middag ga ik even lekker relaxen. Samen met een vriendin even lekker mennen met Logan. Zal m'n fototoestel eens meenemen

Verder eigenlijk weinig te melden. Maar niet gek ook na zulke dagen toch ?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:17

Bonte heeft een leuke foto die beter bij het afscheidsgedichtje past, dan zie je ook het 'gezichtje' Maar helaas, staan die nog niet online

Maar vanavond skippy uitgeleend, na zelf wat gebald te hebben en helaas was ie niet 'Bodyguard-bestendig' ! (weidemaatje snowdon)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 21:19

Vind je een Merens dan ook wat, snowdon? Die vind ik namelijk wel iets hebben. Ze zijn dan wel wat kleiner maar hebben een pittige uitstraling.
Hele zwarte tinkers zie je volgens mij niet vaak, ik zal voor je uitkijken op de paardenmarkt hier a.s. dinsdag

Ouwe merrie hoor die Fries bij je op stal als die nog voor de handel bedoeld is! De Friezen die ik kende werden niet heel oud.... Rond de 20 zo'n beetje. Ik geloof dat er op mijn stal ook een Fries komt te staan, ben benieuwd.