ja het begon met een tijdje geleden dat de buurvrouw zei, dat ze gehuild had. Tsja, hoe ga je dat oplossen? Commando er aan koppelen (of gewoon meehuilen) en dat deed ze. Ze huilt nu alleen nog maar als wij zeggen dat het mag. En ze heeft nog nooit een beloning er voor gehad. Dus steeds wat anders, en vandaag kwam er vaag hallo uit
Goh Lot, ik wist dat je er over na dacht. Wel definitief zo. Maar ik twijfel er ook niet aan of je er goed over na hebt gedacht. Wellicht maakt het alles wat makkelijker voor je qua woonruimte en werk. Ik hoop dat je een goed baasje vindt voor Luna. Verdient ze wel als ik je verhalen en de omschrijving zo lees.
Maar Jess, jij loopt een beetje achter in de update's, sorry Ik heb mijn baas een mailtje gestuurd met bepaalde toverwoorden, ik krijg nu weer de meeste uren van de hele crew Als ik mn werk netjes doe krijg ik ook gewoon verlenging
Ik heb voor mezelf al wat langere tijd twijfels of Luna en ik wel bij elkaar horen. Zeker niet om haar karakter, dat vind ik geweldig en beleef ik elke dag nog enorm veel plezier aan. Maar als je verder gaat kijken is Luna helaas toch wel wat te klein voor mij en voor wat ik met een paardje wil doen (SGW rijden tussen de paarden). Daarnaast vind ik haar eigenlijk gewoon nog niet klaar voor de mate waarin ik graag met een paardje bezig ben. Eigenlijk heeft ze nog zeker een jaar nodig om geestelijk, maar zeker lichamelijk te groeien totdat dat plaatje voor mijn gevoel OK zal zijn.
Dus ik ben eens gaan kijken naar wat de markt verder te bieden heeft, vandaar ook mijn bezoekje naar Belgie pas. Inmiddels heb ik een geweldig paardje gevonden wat voldoet aan al mijn wensen (op de zwarte staart na ). Ik had gehoopt dat de oude eigenaresse Luna terug kon nemen, zoals ik had gedacht wou ze dat heel krijg maar ze kan dat financieel niet aan, vandaar dat Luna nu te koop staat.
Ayla, vader Collin vd Gorterstraat, stokmaat 1.58, 5 jaar en onbeleerd, maar verder wel enorm veel mee gedaan. Ik ben gisteren wezen kijken, geweldig paardje, ziet er goed uit en super opgevoed. Heb getut, gelongeerd, gewandeld, en uiteindelijk er ook nog even een rondje op gezeten, was de eerste keer dat er iemand op haar rug zat
Kaatastrof
Geplaatst: 15-04-12 14:18
Ja, die zag ik al voorbij komen bij Tinkers ITP, kan dat? Leuk beestje, achja, die niet zwarte staart went wel Ik vind 'm wel een leukerd zeg! Waar in België heb je haar gevonden?
Dit is niet de merrie uit Belgie, deze dame staat nog geen uur bij mij vandaan De merrie in Belgie was erg leuk, maar helaas niet in de conditie die ik zou willen, en ik had teveel twijfels of ze dat ook ooit nog zou worden, dus toch maar afgezegd...
Jess_vH
Geplaatst: 15-04-12 14:36
Ik begrijp je heel goed Lot. Ik ben ook zo blij met mijn 1.71 dat Gracey 1.51 is. Daarbij komt ook dat ze al wat breder is geworden en graag werkt. Ik merk gewoon dat als ik met haar samenwerk door te rijden zij er een enorme voldoening uit haalt.
Het is een mooie merrie hoor! Lekker breed ook en je staat er goed op. Maar had toch altijd gedacht dat een volgende bij jou wel een zwarte staart zou krijgen hihihi.
Had gelukkig een goede formaat aan de haak geslagen destijds hihi.
Succes ermee Lot. Jammer dat de oude eigenaresse het qua financien niet rond kan breiden, dan had je al dichterbij je toekomst gezeten
En trouwens, wat lekker van je uren erbij! Ik heb het even gemist denk ik..
Ik ben niet zo actief meer in schrijven op bokt, alleen lezen, voor de rest ben ik meestal te moe, heb momenteel al mn energie nodig om werk vol te houden. Daarnaast nog Luna, gaat normaal wel hoor, maar nu dus twee dagen op pad voor een paardje, en maar twee dagen naar Luna. Ik wou nu eigenlijk ook, heerlijk weer, maar voorgaande twee dagen 10 uur gewerkt (naast het paardengebeuren om), dus mn batterij moet ff opgeladen worden voor t werken zometeen...
gho Lotte vindt je niet raar staan op Luna maar je zal er goed over nagedacht hebben. swg is pittig en ja zal ze nog lang niet aan toe wezen. hoop dat je fijn baasje vindt.
zoe paar dagen geleden mokplekje gevonden helaas is een wondje van een cm groot ongeveer. is heb er sudocreme elke dag op gesmeert maar heb het idee omdat het open is dat dit niet goed is. wat smeren jullie om open wondjes? is echt een sneedje zeg maar.(in de kootholte) is betadine zalf iets om 2 keer per dag op te smeren?
Ohw.. lotte, ik heb helemaal niet opgelet!! Maar je bent toch helemaal niet te groot voor haar? Wat jammer zeg! *voelt zich nog gekker dat ik Diaz nu hou..*
misschien dat jullie nog adviezen hebben :d heb vandaag eindelijk gekeken welke maat Spock heeft qua bit, dus was ff aan het rondsnuffelen op internet, maar er zijn zoveel verschillende bitten, en zo heel veel verstand heb ik er ook weer niet van
even voor mezelf voor ik het vergeet: bitmaat was 13,5 cm!
en wie van jullie kan mij duidelijk het verschil uitleggen tussen zon D bitring en zo'n gewone ronde bitring?
Ik heb ook interesse in zo'n bit. Mijn merrie doet bijna precies hetzelfde als jouw paard! Ook bit vastnemen als ze geen zin meer heeft en er gewoon vandoor gaan, waardoor je er geen zeggen meer op hebt In een piste kan het geen kwaad, maar ik rijd op straat en soms vind ik het toch gevaarlijk.. Anderzijds, ik kan het niet testen, ik heb geen mogelijkheid tot een bak noch weide waar ik in kan rijden.
Jacky en Miesemuis, heeeeeeeeel toevallig heb ik zo'n gebruikt bit liggen in maat 13,5 voor een vriendenprijsje . Had het idee dat ik dat wilde gaan gebruiken, maar bedacht me nadat ik het binnen had gekregen, dat ik eigenlijk helemaal geen enkel gebroken bit wil . Heb altijd dubbel gebroken voor Sul en Jinty ......... lekker over nagedacht dus Dus of het werkt weet ik echt niet. Heb bit is wel gebruikt, maar in ieder geval niet door mijzelf.
Lot, wat een lieve blik heeft Ayla. Jammer dat je dat je voor Luna een nieuw thuis moet gaan zoeken.
Karlijn, ben ook heel benieuwd naar de rest van je foto's.
Lot, goed dat je voor jezelf een beslissing hebt gemaakt. Tenslotte moeten jullie beiden gelukkig worden. Paardje hierboven is een knapperd! Jij zweert bij zwarte staarten he? is de broer van jaron niets voor je dan?