Petra wat erg zeg.

Heel veel sterkte zeker ook voor de eigenaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gooya schreef:Goedemorgen![]()
Gisteren is mijn moeder verhuisd. Alles is goed gegaan. Omhalf 12 gingen "de mannen" weer weg, en zat ik in één keer alleen in mijn huisje. Heel erg vreemd moment. Combi tussen beetje verdrietig en "het is goed zo".
Wat een bende komt er altijd vrij zeg, met verhuizen. Heb veel te poetsen.
Gisteren naar Ikea geweest om een bank te kopen en een paar lampen. Ik zocht ook nog een tv-tafeltje en die kon ik maar niet vinden. Vlak voor de kassa is de koopjeshoek en tata... Bingogevonden, en lekker goedkoop! Vandaag nog terugrijden omdat daar ook een ladekastje stond, ook zeer goedkoop
Hoop dat het er nog is!
Vanmiddag wordt mijn bank gebracht. Ben heel benieuwd hoe die staat in de woonkamer. Vind het zo moeilijk om in een winkel te bedenken hoe het in huis gaat staan.
Janus heeft gisteren weer vrij gehad. Kon het niet meer opbrengen om te gaan rijden.
Toen ik thuis kwam van Ikea heeft mijn buurman me.r verrast met een heerlijk bord pasta en salade. Zo lief van hem!
MDH vind eigenlijk dat Goofy en jou paard wel op elkaar lijken met hun koppies.
Marja drukdrukdruk.... Succes en rustig aan!
Marrie morgen lekker naar leusden, Veel plezier daar!
Ik ga Nijn en Caaf's verschonen en dan poetsen en dan naar Janus en dan.... komt mijn BANK![]()
Fijne dat iedereen!
nikkielvis schreef:ha ha maar zo hoog was ik ook niet van plan om te springen.
maar ik zou graag met Elvis dat T.R.E.C. gaan doen en dan moeten ze ook kleine sprongen maken.
Daar moet je wel voor oefenen.