Dat klopt, een baan en salaris is ineens een luxe. Maar het is ook belangrijk je "thuis" te voelen in je werk. Maar nu eerst een lekker lang weeeeeeeekend!!
Bubblegum ook nog in onzekere tijden dus. Lijkt me erg lastig nu.
Ellen; doe toch maar een hoelahoep filmpje Mag je hem onder mijn account op youtube zetten.
Leon aan de hoelahoep Mocht je de foto nog vinden.......
klopt.. baal er ook van hoor.. heb ik weer, is nu mijn contract voorbij in deze kl0tetijd..
maar ik blijf positief, het komt vast goed!
mijn oma zegt altijd: het is nog nooit zo donker geweest of het wordt alweer licht
Grit
Geplaatst: 28-05-09 23:43
Whaa, die telt niet!!! Hoelahoepen moet rond je heupen, niet als een ufo boven je hoofd. Of gaat Snowdon er nog doorheen springen??????
Elastieken deden wij met een wit stiek en dan figuren maken. Heel suf Dan was landje veroveren met je zakmes stoerder.
D_Travis
Geplaatst: 28-05-09 23:43
elastieken was tocch om je enkels:
elastieken drin drop druit.. kippenkruid ofzo haha
en steeds hoger
ellieellende
Geplaatst: 28-05-09 23:44
Jaaaa elastieken! weet het liedje niet meer.... (gaat staan en draaien en hopen op een flashback) Leuke foto Leon! met zonder handen!! Nee, ik wilde de hoepel in de fik steken en dan Dodge daar doorheen laten springen! Maar dat doet ie steeds niet.....
snowdon
Geplaatst: 28-05-09 23:44
Op een of andere manier doet de tweede foto het niet... maar daar hoelahoept snowdon met zijn schouders De shetjes kunnen er wel doorheen (kruipen hihi)
Vuur is een grapje he??? Dodge is vooral van de vast en sleur spelletjes, soort van touwtje trekken. Zo'n hoelahoep is heeeel leuk om aan te sjorren! Snapt de lol dan weer niet van het er maar steeds heen en weer doorheen springen