Avond,
beterschap aan Pal en Spoeky en alle andere zieken.
Ik ben misselijk
beetje erg veel chocolade (letters) gegeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beetje erg veel chocolade (letters) gegeten
Stennisje schreef:En als je dan zo'n jongen met MS ziet, dan besef je toch hoe kwetsbaar we eigenlijk zijn en dat je dankbaar moet zijn dat je gezond bent.
Ik heb onder andere reuma (ben 19, kan je even nagaan) en ik ben hypermobiel, wat dus samen met reuma niet lekker werkt... Vooral met dit vieze koude weer heb ik snel pijn als ik even stil heb gezeten.
of misschien morgen wel...?

heb zaterdag chocolade fondue als toetje gehad 
niet altijd leuk, vooral als je net leuke dingen wil doen op een dag dat het niet lekker gaat, maarja, je doet er niks aan dus er gewoon een positieve draai aan geven is het beste. Ik heb het ook al een tijdje dus ben er nu wel een beetje 'aan gewend' om het zo maar te zeggen.
cp112 schreef:Ik las net een topic van iemand (ver bij mij uit de buurt) die opzoek was naar andere tinker-eigenaren voor een 4-6 tal. Nu moet ik zeggen dat mij dat wel heeuul erg leuk leek. Ik ga eens wat dingen opzoeken over 4tallen e.d. misschien wel leuk om ook hier in de buurt te doen, als er animo voor is.
Heb zelf behoorlijk wat vier/zes/acht-tal ervaring, dit jaar zelfs Nederlands Kampioen zestal geweest met ons team! (Maar dat waren wel KWPN-ers hoor..)

vandaar Zwolle
Ga ook vaak met mn eigen paard het bos in, maak ik een rondje vanaf Exloo-achter ITS langs in Ees-via Buinen enzo weer terug.. Laatst de hele rit gestapt, 4 uur lang.. paardje vond het geweldig!!
ik zit vlak achter Ommen, tussen Ommen en oudleusen, bij vakantiepark Caluna. Ik heb een keer een buitenrit gemaakt van 3 uur, ben een paar keer de weg overgestoken maar verder ook niet. allemaal bospad.

Ben nu op zoek naar een opfok/weidegang/tijdelijk (of minder tijdelijk bij goede klik) opvangadresje voor haar, zodat ze lekker op de wei kan blijven, want ze ziet er nu echt ongelukkig uit en laat heel veel oogwit zien.. Ze is niet echt lief meer op stal, zelfs op het nerveuze/neurotische af.. Zo jammer dat ze bij ons pas in maart/april pas weer de wei op kan.. want dat is echt haar ding.. Weet effe niet meer wat ik met mijn gekke meisje aanmoet zo.. Probeer het nu in ieder geval even zo, maar ik vrees dat er niet veel verbetering in gaat komen.. Schimpje schreef:Dat is zeker ja! Rijdt bij ITS zo vanaf het erf het bos in, waar ik uuuuuuren kan rijden zonder het zelfde paadje te nemen..Ga ook vaak met mn eigen paard het bos in, maak ik een rondje vanaf Exloo-achter ITS langs in Ees-via Buinen enzo weer terug.. Laatst de hele rit gestapt, 4 uur lang.. paardje vond het geweldig!!

)