goedemiddag. Ben ik ook weer eens. Ga niet alles bijlezen want dan ben ik de hele avond bezig. Ik had ook op Binti gestemt. Ik moet ook eigenlijk schoonmaken. Maar als je de hele dag hebt gewerkt en s'avonds naar de paarden heb ik daar geen zin meer in. En ben het hele weekend ook weggeweest. Wil het morgenvroeg gaan doen, maar als het mooi weer is dan ga ik denk ik toch maar even rijden. hihi.
Met mama gaat het okey Ze heeft veel pijn, maar ze is niet misselijk oid. Ben benieuwt hoe het morgen gaat. Want ze heeft er echt last van, het bloede ook door dr verband heen.
hay! bedankt! seluf gemaakt he!! lange dag op het werk gehad, ik ga zo koken en daarna naar de paardjes.. ik denk dat onze slaapkamer (eigenlijk de hele boven verdieping) morgen ook aan een opruim beurt moet geloven.. zeg deb... heb je morgen wat te doen hihi! Zijn er hier trouwens nog mensen met hyves? behalve prada dan die heeft me al toegevoegt
Weer een lange vermoeiende werkdag achter de rug! Vracht was weer niet op tijd wat dus weer betekende dat we voor Piet Snot daar weer om 8 uur aan de deur stonden..
Nog wel een gelukje vandaag! Open ik net mijn mail, heb ooit eens een PAVO Enquente ingevuld, en nu blijkt dat ik een kadobon van Divoza heb gewonnen twv 25 euro! Dat is natuurlijk altijd welkom he! Kan ik, als ik de kadobon heb, lekker als ik in Friesland ben gaan shoppen!
Gelukkig mag je moeder weer naar huis Joyce! Fijn dat het allemaal is goedgegaan! Ben benieuwd hoe ze verder hersteld!
Spannend Black met dat huis! Ben benieuwd! Succes morgen!
goeienavond!! mooi dat je moeder thuis is joyce, en dat het goed gegaan is!!
blackstar ik ben benieuwd hoe het is gegaan bij het huis!!
rommulus de boel mooi opgeruimd! goed bezig
haha en sita kan lekker gaan shoppen bij de divoza! altijd goed natuurlijk!!
vanavond misty een uitgebreide poetsbeurt geven, heb ik zin in
ps: ik zie steeds een rood lijntje (net als bij word) als ik een typfout heb.. is dat nieuw ofzo?? (of dat ligt aan de laptop want daar staat mozilla op en ik gebruik dat zelf nooit) haha
natural: druk werk dagje, en je moet ook al aan de opruiming geloven. Ik heb ook hyves. Janet14 is mijn inlog naam, janet van der Wijk blokzijl. prada: gelukkig is je moeder niet misselijk, maar pijn is ook niet echt fijn. Hopenlijk gaat het morgen beter. Sita: altijd fijn een kadobon. Ik ga binnenkort ook shoppen bij divoza in leek.
Net paardjes gevoerd. En dundee zijn hoefjes behandeld tegen rotstraal. Daarna Ziggy hoeven uitgekrabt. Zo wat heb ik medeleiden met mijn hoefsmid als Ziggy vervelend is zeg. Ik het het zweet op mijn kop staan van een paar hoeven uit krabben van Ziggy. Hij was stront vervelend, ging hangen enz.
Verder niet bijgelezen, het is wel even wennen om weer de hele dag stil te zitten. Ga nu lekker bij vriendje bankhangen. Fijne avond en ik hoop morgen bijgelezen te zijn!