! Teveel lachebekjes gegeten hihi (bestaan echt hoor, dat zijn speculaaskoekjes in zo'n rode zak, met miniverpakkingen erin) een kinderhand is gauw gevuld.Ook een paar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Teveel lachebekjes gegeten hihi (bestaan echt hoor, dat zijn speculaaskoekjes in zo'n rode zak, met miniverpakkingen erin) een kinderhand is gauw gevuld.
haha

haha afploppen
haha
haha
Hoelang speelt er al wat met nro 101?
heel leuk!!

Check this beauty!! http://www.gypsycob.supanet.com/black3.jpg
* 
Kreeg nog een paar leuke mailtjes van Mark *ohoh* Zelfs collega's (waaronder Manuel) van hem hadden 'wat' door
Ze is alweer 7, oh, wat gaat dat snel... Net verwend met een snel rondje langs het meer...
Vind ik persoonlijk mooier als witte sokken bij zwarte benen 
snowdon schreef:Wat ik zo mooi vind aan haar is (naast haar uitstraling) de 4 zwarte sokjesVind ik persoonlijk mooier als witte sokken bij zwarte benen
Citaat:jacky2, sterkte voor je zusje, ben benieuwd wat de verloskundige nog zegt...
),maar de baby zit er nog.

Citaat:Jacky2 wat een rotsituatie! Ik hoop dat je zus het kindje nog lang genoeg bij zich kan dragen. Hoeveel weken is ze nu? Was er wel genoeg kans dat alles goed is met het kindje? Of is dat ook onzeker?
Sterkte hoor!
stom eigenlijk dat ze die vrucht niet gewoon weghalen...kan dat niet gevaarlijk zijn als dat al afgestorven is, en het blijft in de baarmoeder zitten?
beter dan wanneer ze opkijken en ze nog net niet diep zuchten van: o jeetje heb je die ook weer 

wensen die t nodig heeft....