Hier vandaag 40 km gereden met Jack en een haflinger (hun 30km ik moest nog heen en terug naar huis). Eens het ruiterpad aan mij deur volledig gedaan conclusie is enkele paden ontdekt maar de meeste kende ik blijkbaar al maar nooit echt de route in 1x gereden, nu dus wel. Ga in het voorjaar het nog is doen maar dan het bord voor mijn deur nemen om te beginnen en dan lekker tempo pakken want er zit toch het een en ander aan paden tussen geschikt voor galop'jes. Hebben het nu bij stap gehouden maar toch 1x achter gebleven met Jack expres en dan 'm vrije teugel gegeven wat resulteerde uit een vliegende start in galop van uit stil stand

Die was braaf enkel 1 pad ga ik denk ik toch eens voor mailen is rond uit gevaarlijk is dat Jack zo braaf is maar de haf heb ik even mijn hart vastgehouden toen ze niet door wilde/durfde en achterruit begon te gaan. Gelukkig is dit goed gegaan! Paadje is eigenlijk amper een pad te noemen tussen 2 velden door gewoon verder niets voorzien over een kleine sloot (waarvoor je opeens drastisch schuin naar beneden moet dus met dit gladde weer ook al zo leuk) met kleine aarde weggetje van amper 40cm breed (als "brugje") en daarna een mega schuin "pad" aan de overkant waar je al glibberend/struikelend over moet