O,MDH als je paard dikker moet worden, dan moet je hem even stallen bij Janus. Daar zit iets in de lucht, kweeniwat, maar hij wordt daar echt gewoon dik van!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lupa schreef:Laatste update:
Ben gebeld dat hij toch weer koliekerig reageerd en ze zijn op andere medicijnen over gegaan. Ze hebben een echo gemaakt waarop te zien is dat zijn dunne darmen nu nog volledig stil liggen en hopen dat de nieuwe medicijnen aanslaan. Ik heb ze verteld dat ze mogen gaan tot aan een paardwaardig bestaan en niet verder! Ik heb ze duidelijk medegedeeld dat ze niet aan mij moeten denken en dat ze niet moeten dokteren omdat de baas anders zo verdrietig is! Ook heb ik ze vertelt dat een tweede operatie geen optie is! Mocht ik vannacht gebeld worden dan is het einde verhaal en heb ik er alles aan gedaan om het zo goed als mogelijk te laten fixen!
Word ik vannacht niet gebeld dan zijn de medicijnen aangeslagen en kijken we het verder aan! Volgens de arts zijn we nog niet zover dat we beslissingen moeten gaan maken maar hij vind wel dat deze doelstelling de juiste is!