Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*slik*
De paden op, de lanen in! Vooruit! Met flinke pas!
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
tot
Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way! ow what fun it is to ride, a one horse open sleigh!
En zo verder.... Eén en al gezelligheid dus, waardoor ook weer diverse plannen werden gesmeed.

Dankzij de brave goedzak leverde dit dus geen probleem op en kon ik het karretje een stukje omschuiven. Vooruit met de geit.... euh het paard! We waren er bijna, nog 2 km
Dat stuk sjokte Snowdon als een volleerde zigeunerpaard langs de campings met een horde auto's achter zich aan 
He wat leuk, schaapjes! Ah Gras! Nog voor de wagen lopend dook dat hoofd naar beneden om te schranzen. Wat heb ik een uitgehongerde paarden zeg
Toen had hij de andere paardjes in de gaten en herkende direct zijn vriendje en vriendinnetjes, dus haalde hij alle energie die hij nog had uit zijn lijf om te hinniken
Een aantal keer achter elkaar hihi, zo schattig! Uiteraard reageerden de overigen er op
*wordt vervolgd* 

Wij ondertussen wezen schuilen en Arjan kwam ondertussen ook weer aan. We waren een uur eerder dan gepland aanwezig, dus Arjan had nog even tijd eer hij weg moest. Lekker bakje thee, dat smaakt dan wel! Zeker met uitzicht op de paardjes, al dan wel in de regen.

maar voel het nu wel
haha