whaha, t zijn er heel wat he, ik hoorde eline naast me *klik-klik-klik-klik-klik.... Jahaa, dan zit er tenminste 1 goede tussen *
Ben benieuwd naar de fotoo's Er staan opeens weer allemaal leuke pony's te koop www.marktplaats.nl/272444152 Dat koppie
Eva, deze is gaaf, dat maanoog http://link.marktplaats.nl/272440333Maar jij zoekt meer een haf of fjord he?Edit:Je link doet het niet Eva
vandaag ook nog even ons gouden paardje gereden,dit bedoel ik dus met niet normaal kunnen doen op je paard:Dit is mijn probleem door me rug, ik zit vreselijk voorover, maar vanaf woensdag weer les dus dan word er weer meer op gelet Daarna buiten uitstappen, was zo trots op dat monster! Hij kan soms zo vliegen maar hij ging zelfs het bruggentje goed over!Hier kan je goed zijn stippen zien op zijn kont, en nee dit is niet geverft
Die is zeker erg gaaf lois, alleen beetje groot Leuke foto's annique, waarom heeft die zo'n masker op altijd eigenlijk, als ik vragen mag ?
Himyar heeft headshaking,hij krijgt electrische schokjes van de zon wanneer die in zijn ogen komt, deze kap houd de UV straling tegen waardoor ik gewoon kan rijden zonder eraf geknald te worden een soort zonlichtallergie dus
Haha, nou de foto's zijn nog aardig toch wel grappig dat je best duidelijk verschil ziet qua camera Eva, aardje is inderdaad een beetje hoor Annique, is er nog een Perfect-update van vanavond?
Whaha nou ik wacht Edit:K*t *Rent naar boven om mobiel op te laden voor het geval dat Perfect vanacht aardig gaat doen*
Die Perfect laat jullie wel wachten he...Cecile, weet jij hoeveel er zaterdag komen?Annique, gaan jullie ook zaterdag?
spannend hoor!!baasje van de pony heeft nu een topic op bokt neer gezet, vind haar nog steeds heel erg leuk en hopelijk kan ik haar een keer in het echt ontmoeten, in haar profiel staan foto's[EA-GZ-PP] Oplossing prachtig paardje: bruikleen of verkoop?
Geen verandering bij perfect, hopen dat het nog gaat vlotten!Ik ga even rondje doen met de hond en dan slapen,tot vanacht lois Doeiidoeii