Voel me best schuldig, schrijf te weinig. Is lastig omdat het eenrichtingsverkeer is. Postzegels zijn een duur luxeproduct daar en hij vind dat hij alleen deprimerende dingen te schrijven heeft. Een vriendin heeft contact met zijn vader en brengt mij op de hoogte en heel soms dus een brief of kaartje van hem. Ik stel het schrijven elke keer weer uit en uit. Terwijl het voor hem fijn is post te ontvangen. Vanaf nu ga ik het echt vaker doen, al is het maar een kaartje!
Leon; ik wil je shets ook wel "trainen" hoor, doe ik gewoon zonder zadel Moeten ze alleen niet onder mij uit lopen
Lijkt me idd heel moeilijk Grit, maar ik denk dat hij uiteindelijk overal blij mee is.. en ik vind het top dat je het doet, en ja... houd vol... het lijkt me wel een situatie waar je echt gek van kan worden, en als je hem op zo'n manier een beetje kan helpen...
Dat is idd het probleem. Heb dit al bij TNT gevraagd, maar zij konden mij niet helpen. Hij moet nog anderhalf jaar (en duurt al twee en een half jaar). Maar ik ga me aan mijn goede voornemens houden.
Stoute shets
Ben nu mijn post aan het wegwerken. De saaie nog op te bergen post van zorgverzekeraars en pensioenregelingen ed. Ben nu nu niet meer moe
Zin om mijn weekendtas ook te doen met papierwerk?
Serieus ik moest mijn bureau vrijmaken voor een reparatie aan m'n dakraam, dus heb al het papierwerk uit de kant gedonderd in een weekendtas, maar nog niet de moed gevonden om ermee aan de gang te gaan... Is van ongeveer 1 maand oud vrees ik. (puur archiveerwerk hoor).
Thnx iedereen voor de input k vond ook de middelste het mooits, laatste viel zowiezo al af bij mij. 1e zou nog kunnen maar er klopt iets niet... Het is trouwens onze Guusje die in het silhouette staat Zelf even geflanst
Ah op die manier, Ik zit law en order te kijken, is verder niet veel te doen. Vriendlief heb ik naar bed gestuurd die moet er om 4 uur uit en zat heel duffig en knikkebollend op de bank (het was vancohtend ook vroeg)
Grit
Geplaatst: 28-05-09 23:26
Leon; gewoon even een dipje, Of nog steeds de dip van een tijdje terug?? Uhhhh, een goed boek lezen en lekker naar bed??
4 uur, veel te vroeg
ellieellende
Geplaatst: 28-05-09 23:26
He jasses een donderdag avond dipje, Leon; je hebt een heerlijk lang zonovergoten weekend voor de deur! Met Chayenne komt het vast goed!! Don't worry! Je bent lekker op tijd begonnen met dekken en dan wordt de kleine volgend jaar met nog mooier weer geboren!
Grit lastig lijkt me die postzegels idd... Maar er meot vast een mogelijkheid zijn..
Pallieter braaf gewest! vind het onwijs stoer!
Travis ook braaf gereden dus!
maya een weekendtas vol papier werk hihi geen fijn vooruitzicht..
Ben ook erg lui geweest vanavond, hebben de veulens uit het land gehaald en zijn daarmee even naar de manege gewandeld.. daar gingen ze even los in de bak. hadden energie voor 10 blijkbaar. Travis liep heerlijk relaxed mee aan het touwtje, ben trots op hem Daarna nog zijn medicijnen gegevn, wat hij nu erg lekekr vind ineens (gelukkig)
Ik ben eerlijk gezegd momenteel niet aan het rondkijken naar een andere baan, maar de situatie op het werk is nog wel hetzelfde. Maar zolang ik nog werk heb en dus inkomen, hoor je me niet klagen in deze tijden
Opvrolijken, hihi da's lief... maar hoeft niet hoor Kom hier voor afleiding, dus dan is alles al goed
hoe moet ik dat filmpje uploaden?? Maar ik zal je vertellen dat ik wel in het bezit ben van een hoelahoep Ik wilde ooit eens een circushond maken van Dodge, maar hij denkt dat ie erin moet bijten.......