Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leon gaat haar voorbrengen in zijn witte kloffie, wat ook wel lekker zwart zal zijn daarna denk ik
maar goed het is te hopen op droog weer, wel zo prettig voor zo´n keuringsdag/fokdag. 

Schoonmoeder lag met voet vast tussen opstapje en kar, dus Arjan was daar bezig... ik trok automatisch aan de leidsels om Snowdon zelf de wal op te laten klauteren, anders zou de kar ook nog de sloot in glijden.... gelukkig klom hij naar boven. Is het toch wel goed iets geweest om hem veel steile bergjes te laten klimmen.
Tuig zat scheef en al, maar Snow was ok. We waren bijna thuis (500 meter), dus zijn er snel weer opgeklommen voor het laatste stukje, als ik dat niet had gedaan weet ik niet of zowel ik als Snowdon nog eens hadden gedurfd... 

Gelukkig goed afgelopen allemaal....
Gelukkig dat het goed afliep!grrr schreef:Goh Leon, da's schrikken! Je schoonmoeder gaat zeker noooooit meer mee?!

Gelukkig dat Snowdon en jijzelf zo koel bleven, en met de schrik vrij zijn gekomen. Brrr.