Ja inderdaad een hoop wasbeurten, een hoop werk en dan verregen je op zo´n dag.... Nou jah ik zal wel droog blijven ik hoef alleen de foto´s te maken Leon gaat haar voorbrengen in zijn witte kloffie, wat ook wel lekker zwart zal zijn daarna denk ik
Klopt! Ik ga zonodig wel in de bar zitten mocht het echt tegen zitten het weer maar goed het is te hopen op droog weer, wel zo prettig voor zo´n keuringsdag/fokdag.
Dat klopt helemaal, zat minder echt poetswerk in dan dat ik gezien heb bij Chayenne haha maar idd duimen we voor goed weer! Ik ga mijn bedje opzoeken, lekker nog wat lezen en morgen weer vroeg op!
Nou Arjan heeft alles van vanavond al verteld, maar nog niet van vanmiddag zo te zien...
Hier zat vanmiddag goed de schrik erin.... we waren een ritje wezen mennen. Op de terugweg steigerde en wijkte Snowdon uit voor kabouters, ik spring er af want zag het al fout gaan.... en jahoor... daar stond meneer met 4 benen in de sloot Schoonmoeder lag met voet vast tussen opstapje en kar, dus Arjan was daar bezig... ik trok automatisch aan de leidsels om Snowdon zelf de wal op te laten klauteren, anders zou de kar ook nog de sloot in glijden.... gelukkig klom hij naar boven. Is het toch wel goed iets geweest om hem veel steile bergjes te laten klimmen. Alles is op het nippertje goed gegaan en Snowdon bleef verder ook zo rustig, volgens mij had hij gewoonweg heel die sloot niet in de gaten gehad. En was best diep Tuig zat scheef en al, maar Snow was ok. We waren bijna thuis (500 meter), dus zijn er snel weer opgeklommen voor het laatste stukje, als ik dat niet had gedaan weet ik niet of zowel ik als Snowdon nog eens hadden gedurfd...
Zo dat was inderdaad schrikken snowdon, Heb zelf ook met mijn haf meegemaakt dat hij bokte naar de zweep hij kwam toen met achterbeen zo hoog dat hij over het lamoen heen stond , helemaal in paniek ging hij rennen en bokken . gelukkig reed ik nog in de bak. Zijn achterbeen ontveld maar verder gelukkig alles goed. Ik wil Bing ook voor de wagen gaan beleren . hij is nu net twee geweest. Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met aanspannen?
timokyana