Xaffier zegt halloooo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik moet het doen met mijn wei om in te rijden, of anders maar een rondje door de buurt
paarden aan huis hebben is super, maar zou toch nog net een tikje beter zijn als we een rijbak tot onze beschikking zouden hebben (met een buitenbak die geen modderpoel wordt ben ik dan ook al tevreden hoor
)
)

Ze bleef heel braaf naast het krukje staan, en ik stijve hark dat ik ben maar aan het hannesen om erop te komen.............Helaas was het krukje niet hoog genoeg, ben ik op de bakrand moeten klimmen
lief dier vond alles prima
Ze heeft een onwijs brede rug en met zadel zit ze echt als een luxe stoel, maar zonder zadel is het geweldig rijden. Ik heb echt genoten gisteravond. Het wijken en schouderbinnenwaarts gaat steeds beter, sommige stukken gaan al echt super goed zelfs. Afgelopen week eens een travers geprobeerd en wat pakt ze dat snel en makkelijk op, gisteren zonder zadel deed ze dat echt super fijn
Ik haar uitbundig beloont, bleef die stomme doos travers lopen
volgens mij was ze er zelf ook trots op
-percentage blijft iedere keer hangen op 76%-
vreemde paarden, andere ondergrond, tempo aanpassen, schaduw van licht in de piste,... Hoewel zeker niet alles van een leien dakje ging (galop vond hij plots erg moeilijk) ben ik wel ongelofelijk trots op hem, na een paar rondjes voelde ik werkelijk hoe hij ontspande en zijn aandacht meer naar mij ging
Wel is de trailer nog steeds een probleem en ik snap echt niet waarom.... de ene moment gaat hij er meteen op en de andere moeten we hem werkelijk voetje per voetje erop zetten omdat hij gewoon blijft stil staan... Volgens mij houdt hij gewoon van de aandacht die hij dan krijgt, clown die hij is
maar ik kan moeilijk ook 3uur blijven staan.. Allienda schreef:Oh wat vervelend Bumper, ik heb dit al heel erg vaak gehoord dat de Tinker vaak te groen is en vaak als familiepaard/ braaf paard verkocht is. Ik hoop dat je een goed plekje voor 'm vindt, is niet een optie om 'm bv twee maanden in training bij iemand te zetten om even goed door te rijden?
Knappe Moussy !
Het is een heerlijk paard om mee te werken nu ik door die harde buitenlaag van haar geprikt heb, is ook het eerste paard wat naar me toe komt op de wei

een leuke groep die elkaar al langer kent qua rijden
maar we blijven oefenen! _Clocloken_ schreef:Is een normale bak qua afmetingen volgens mij ietsje groter zelfs maar doordat het donker is lijkt het kleiner en we rijden met 5een leuke groep die elkaar al langer kent qua rijden
![]()
Shelly wat doet Xaf dan? Cas staat gewoon stil en verzet geen voet meer.. ik zou echt eens willen praten met hem zodat ik weet wat hem op zo'n momenten tegen houdtmaar we blijven oefenen!
_Clocloken_ schreef:Is een normale bak qua afmetingen volgens mij ietsje groter zelfs maar doordat het donker is lijkt het kleiner en we rijden met 5een leuke groep die elkaar al langer kent qua rijden
![]()
Shelly wat doet Xaf dan? Cas staat gewoon stil en verzet geen voet meer.. ik zou echt eens willen praten met hem zodat ik weet wat hem op zo'n momenten tegen houdtmaar we blijven oefenen!

gaat helemaal goedkomen met ons.
of met mijn fjord heeel braaf.