Xaffier zegt halloooo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Allienda schreef:Oh wat vervelend Bumper, ik heb dit al heel erg vaak gehoord dat de Tinker vaak te groen is en vaak als familiepaard/ braaf paard verkocht is. Ik hoop dat je een goed plekje voor 'm vindt, is niet een optie om 'm bv twee maanden in training bij iemand te zetten om even goed door te rijden?
Knappe Moussy !
_Clocloken_ schreef:Is een normale bak qua afmetingen volgens mij ietsje groter zelfs maar doordat het donker is lijkt het kleiner en we rijden met 5een leuke groep die elkaar al langer kent qua rijden
![]()
Shelly wat doet Xaf dan? Cas staat gewoon stil en verzet geen voet meer.. ik zou echt eens willen praten met hem zodat ik weet wat hem op zo'n momenten tegen houdtmaar we blijven oefenen!
_Clocloken_ schreef:Is een normale bak qua afmetingen volgens mij ietsje groter zelfs maar doordat het donker is lijkt het kleiner en we rijden met 5een leuke groep die elkaar al langer kent qua rijden
![]()
Shelly wat doet Xaf dan? Cas staat gewoon stil en verzet geen voet meer.. ik zou echt eens willen praten met hem zodat ik weet wat hem op zo'n momenten tegen houdtmaar we blijven oefenen!