Verder veel leuke shets gezien, Diaz gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
En ik lees stug verder gewoon mee, ondanks werkloosheid bij vlagen enorm druk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.

Zit echt goed en rijd fijn! Kwaliteit ben ik ook over te spreken zeg!
Jonas is vandaag alweer 6 geworden.
Dus vandaag even geen moeilijk werk maar heerlijk even gespeeld en vrijheidsdressuur gedaan. Jonas had hier duidelijk ook heel veel zin in en kon niet op houden met apporteren. Toch wel zijn favoriet zo grappig om te zien.
word 'm niet..
Dus toen had ik er 3. De baby's waren vrouwtjes dus die bleven. Uiteindelijk grote cavia ook overleden. Een jonkie na een half jaar af laten maken door (inmiddels ex) schoonvader. beestje was ziek, stonk een uur in de wind. Andere cavia heeft toen nog 2 jaar geleefd.
Vind cavia's mega schattig vooral als ze geboren zijn met die mega hoofden
Was goedkoper, geen problemen mee. Zadel heeft zich ook al netjes gevormd op Tink. Hier zit trouwens de witte boom erin.
. Ken het verschil tussen wintec en massimo wel (en al zeker als het er met koeien van letters naast staat)
.
. Vind het eigenlijk ook wel een optie (de massimo) maar dan pas over enkele jaren als de groei van Jack stabiel is, zou eerst kijken zoizo voor een western zadel eventueel (al dan niet semi- boomloos of boom). Maar pas over enkele jaren. 
Gefeliciteerd met Luna! Wie weet blijft dat bruine wel hoor, Caily heeft het ook nog steeds, en die wordt al 13!
Wat fijn dat het alleen buiten rijden met Tinky zo goed gaat!
Ramona. Gaat alles goed met jullie?