even een kort berichtje,morgen reageer ik weer vaker.ben vandaag alleen maar bezig geweest met de brief(ven)naar de verzekering.pfff volgensmij is ie nou goed.Ik moet nog wachten op 2 verklaringen en dan kan ie op de post.
vandaag weer gelongeerd.was wel nat,en af en toe regende t wel,maar ik dacht barst maar,ik heb die hagelbui op de fiets ook overleefd.ging best goed op een paar struikelingen na.ruana had er duidelijk zin in. daarna geoefend met onder een viaduct langs snelweg op te lopen.ze was stukken rustiger als de vorige keer.Ze keek me op een gegeven moment met een rare snuit aan alsof ze zeggen wou,wat moet ik hiermee?maar ze was hartstikke braaf.
heb pas eind mei vakantie.enkel wat losse bijzondere dagen,maar daar kan ik niet van bijkomen.
VandeMol
Geplaatst: 14-04-12 07:28
Goedemorgen ,
Op naar Lunteren
patrick1994
Geplaatst: 14-04-12 07:56
Goede morge
Ik wordt om tien uur op gehaald om naar lunteren te gaan ik ben dus als het goed tussen 11:30 en 12:00 aanwezig hahahah
SulJinty
Geplaatst: 14-04-12 08:23
Faye, gefeliciteeeeeeeeeeeeerd! Fijne dag vandaag!
Chantal, wat wordt die Kyan toch een reus . Ben wel heel benieuwd waar die gaat eindigen.
Miesemuis, fijne vakantie!
Jacky, jeetje, wat een hagel. Hier gelukkig geen hageltje gezien
Ellie, hoop dat je brief goed genoeg is Je hebt in ieder geval je best gedaan.
Jess_vH
Geplaatst: 14-04-12 09:28
Faye, van harte gefeliciteerd!!!
@ SulJinti: Ja, handig he? Odie is gek op paarden. Grace kan zo mooi wennen aan rondrennende hondjes, maar gelukkig hoeft ze er niet aan te wennen. Ze doet het leuk.
Veel plezier iedereen vandaag die naar Lunteren gaan! Jammer dat ik moet werken, anders was ik wel geweest
Ik ga 31 mei met mams richting Kreta, even zorgeloos leventje na alle ellende...Manlief past op de honden en brengt ons naar het vliegveld.
Pff het is lekker rustig werken in het weekend...is het al 15.00 uur??? Het is lekker zonnig, had mooie weer geweest om de loungeset te testen in de tuin...
Het was hier ook aan het hagelen even gisteren. Wil ook een ritje gaan doen met BJ en ja nog een kruiwagen uithalen. Wat kwam er gisteren terug een mega hoop haar vanaf (vooral van z'n buik).
Simone 2 nurturals.... ga het onthouden voor als ik geld genoeg heb voor een te testen.
Kaat hoe heb jij het in g*dsnaam gepresteerd om in een boerengat gelijkaardig aan het mijne een vakantiejob te vinden ?
Karlijn is toch zo een mooiers
Aah is Lunteren vandaag ? Veel plezier aan allen die gaan.
als het droog blijft heb ik vanaaf toffe shoot van Diaz!
Kaatastrof
Geplaatst: 14-04-12 13:01
Ik ging altijd op boerderijkamp vroeger, maar dat ging maar tot je 12 jaar.. Dus vroeg de boer of ik beglijdster wou worden en helpen op de opendeurdagen! En dat doe ik nu dus! Ik doe bijna altijd de ponyritjes en sindskort heeft hij een nieuwe shet met een karretje Hij ging me dus ook misschien leren mennen eens hij het zelf kon.
Edit; Lor, ik ga even een foto maken van Tink, kan je zien hoe ze in der zomervacht al zit!
Diaz was heerlijk vandaag! Ze is op een een of andere manier echt STRONT vervelend met poetsen de laatste tijd.. Maar wel echt heeeel braaf de Vrijheidsdresuur-oefeningetjes weer eens gedaan.. en weer even gespeeld
Ze gaat er zo goed uit zien nu!! Iedereen op stal zegt het ook.. wereld van verschil met 1 maart! Ze glimt, heeft billen
Ik heb ook een mini shoot gehad. Vind ze mooi genoeg om weer is een topic te openen, dus ga ze even uploaden Kayleigh werd even heftig omdat er een huifkar met 2 paarden langs kwamen (in de verte). Voor ik het weet stond ze op 2 benen. Staat helaas niet of de foto, maar haar hoofd zegt genoeg
Had fijn ritje met Tinky. Ze was heel braaf Is er niet vandoor gegaan noch omgedraait! We zaten wel net midden tussen de wielertoeristen. IK HAAT ZE! Op 1cm afstand zoeven ze voorbij, och, tis maar een paard, die verschiet toch niet! Zelf als ze zagen dat ik wat moeilijkheden had met haar in te halen, kon het hen geen fluit schelen. Tinky werd wel best gespannen door al die wielrenners die haar van vanachteren voorbij zoefden, maar ze was eigenlijk heel braaf. Mijn vader zei ook al, die wielrenners durven veel, maar dan zijn ze keihard verwondert als ze van hun fiets worden getrapt door een paard