Draaakje rustig rond blijven kijken, komt vanzelf wel iets leuks op je pad wat goed voelt.
Eefje
En ja Lois, 't is een leuk paardje dat zusje van Balou en hoop stiekum dat ze haar niet kunnen verkopen.. zodat ze misschien een beetje aan mij denken "goh, misschien wil Nathalie haar wel kopen ". Wou haar vorig jaar als veulen al kopen (tegelijk met Balou), maar toen wouden ze haar niet kwijt.. Maar ze mogen alleen bij mij komen, als ze haar echt niet kwijt kunnen, en haar wel kwijt willen... Want nog 1 extra, (en als ze zo is als Balou) is ook een keer extra werk. En aangezien ik net een nieuwe baan heb... ach... ik zie/hoor et wel
Zag vandaag dat de schuilstal waar we het gisteren over hadden bij ons in de straat staat. Deze is helemaal afgedekt met groen zeil, dus ook de zijkanten. Paarden lagen er lekker te dutten.
Katjes worden steeds tammer
Eva wakker gebeld door de baas, maar hij had pech
Mirjam heeft hele zelfstandige kinderen en paarden, echte sterren in uitbreken
En wat betreft kilometers met de auto. Die maak ik genoeg . Zo op mijn route geniet ik ervan, lekker uit raampje kijken, dagdromen, radio luisteren. En meezingen . En airco, kan vanaf de 20 graden echt niet zonder airco . Maar ik laat me ook graag rijden met meerdere mensen in de auto, kan ik lekker luisteren en kletsen en hoef ik eens niet te rijden.
Ellen heeft "even" de manen gevlochten van Enya. En is nu aan het BBQ-en
Moederloos veulentje van 4 weken, och gos
Maartje toch voorzichtig aan het rondkijken. En je valt wel op valkkleurig of niet. Vind ik ook een mooie kleur . Ik vind die derde ook erg mooi, stevig gebouwd. Lijkt wel wat klein. Jammer dat ze maar zo weinig informatie geven.
Inge; 6 sollicitaties, succes
Perfekt laat zich niet opjagen en blijft nog even haar dikke buik houden . Pal staat weer mooi op de foto . Vliegenfoto is mooi gemaakt, maar toch jakkie.
TV druk met de voorbereidingen van de keuring. Lijkt me best spannend om zoiets te organiseren .
Angela; vragen staat vrij toch, maar begrijp dat jullie al een geschiedenis hebben met deze man.
Chantal ook een gezellige dag gehad bij de bruiloft van Bianca en Mich .
Nathalie interesse in het zusje van Balou.
Vanmorgen heerlijk gereden in de manege . Die is van de rijvereniging en buiten de lessen om, mag je als lid er altijd in rijden. Half uurtje stappen en we zijn er. Fijn hoor, een goede grond en een ruime bak.
En daarna weer alles in het teken van klussen. Slopen en puin afvoeren. We kwamen erachter dat het inbouwbad ingebouwd is door een dikke cementen muur. Zeker bang geweest dat die er vandoor zou gaan ofzo
Ga weer verder !!!
kuzznathalie
Geplaatst: 17-08-09 19:47
Oh fijn Grit dat je daar gewoon kan rijden! Lekker dichtbij En klus-ze verder! (Bad op pootjes? )
OLekker klussen, we zijn ook aan het klussen met mijn auto
Wat een skkl die buurman nou al zou hij 10 x zoveel bieden dan nog niet ......
Nathalie misschen nieuwe aankoop ???
Ja druk bezig met de keuring maar aangezien zo kort dag en nog geen idee hoeveel er komen kan ik weinig regelen, ach als het dit jaar goed komt met minder maken we er volgend jaar een knaller van haha
Nee draakjje die hebben ze er niet vanaf gehaald weet ook de reden niet dus kan ook niets zeggen misschien te laat achter gekomen ??????
paardje wat ik in eerste instantie op bokt heel erg leuk vond gaat denk ik niet door, de prijs is voor mij echt te hoog. heb ook totaal geen haast dus kijk gewoon rustig verder. Valk is inderdaad een mooie kleur, maar is wel toeval. Vind het best moeilijk, veel te koop aangeboden paarden zijn nog erg jong, of juist weer erg fris enz. en zo is er altijd wel iets