Ow die vriendin kent die zadelmaker en die zadelmaker is eigenaar van Tietse oid?
Chanel_
Geplaatst: 22-02-09 18:34
goede middag allemaal
Wat is het toch weer een vies weer buiten
Lucy_1
Geplaatst: 22-02-09 18:35
Ja, ik weet nog dat je dat verteld hebt Peet.... Gaaf!
Had eigenlijke en zwaardere en oudere hengst uitgezocht voor Lutske en eventueel voor Jil. Maar inteeltpercentate is te hoog bij die. En nu heb ik 3 vliegen in 1 klap....
Yep klopt en Linda (Serada hier op bokt) heeft afgelopen jaar veel ellende gehad met zadels van hun (tot tweemaal toe). Niet hun schuld hoor maar haar fries Thomas is heel Barok gebouwt. En steeds gingen de zadel schuiven enz enz. Dus hebben ze op Thomas zijn bouw een speciaal zadel ontworpen en mocht zei er een naam aan geven. Dat is dus'"Serada sence" geworden (als ik het goed schrijf)
Nou vind het niet vies hoor buiten, ja net was miezel. Maar heb een heerlijke dag op stal gehad. Whis lekker met voetjes in de biotex gehad.(haar oude oorlogswonden verzorgt whaha) En lammetje de fles gegeven. Nu ga ik vrijdagnacht op stal tussen de schapen slapen zodat ik hoop een paar bevallingen mee te helpen met Piet
Heeft er hier toevallig iemand intresse in een Billy Cook westernzadel, aangezien het niet meer past op beide dames moet ie de verkoop in.. Maar ik wil eigenlijk niet...