Als het niet teveel vakantiegangers zijn, zijn jullie eventueel (moet wel overleggen) misschien ook wel bij mij welkom. Kunnen we weitjes maken, tent opzetten ofzo en lekker rijden. Nouja, zal het wel in HET topic gooien...
Wat is Say mooi!!!! Ze heeft behoorlijk sok, is me eigenlijk nooit zo opgevallen!
...Wat is Say mooi!!!! Ze heeft behoorlijk sok, is me eigenlijk nooit zo opgevallen! ...
thanks *beetje trots* Het is geen Súper bos zoals die van bv "de ITS paarden" enzo , maar idd wel mooi over der hoef heen Bij rastoelating kreeg ze ook een 9 (wel 2003 )--> al zal dat in de zomer wel lager zijn geweest en soms (als het nat is) lijkt het ineens wel heel weinig maarja daar heb ik Say ook niet voor gekocht
Dag vd KOUDbloeden én VOLbloeden en donderdag dus western
De themadagen van de EQUITANA maken duidelijk, hoeveel facetten de paardensport te bieden heeft. Elke dag heeft een ander motto – en elke dag zullen de besten uit de verschillende disciplines het publiek met hun optreden overtuigen. Aangepast aan de themadagen vinden de betreffende proeven plaats.
Zaterdag 14.3.2009 Kinderdag Zondag 15.3.2009 Dag van de paardenfokkerij Maandag 16.3.2009 Dag van de opleiding Dinsdag 17.3.2009 Dag van de mensport Woensdag 18.3.2009 Dag van de koudbloeden en volbloeden Donderdag 19.3.2009 Western-dag Vrijdag 20.3.2009 Ponydag Zaterdag 21.3.2009 Barokpaarden dag Zondag 22.3.2009 EQUITANA Finale
Ik kwam er gister avond achter, en vanochtend was ik het weer vergeten. haha maar gelukkig kent hij me al wat langer dan vandaag. Ik kan soms echt een drol zijn in dat soort dingen.
timokyana
Even een berichtje van hier, ik heb niet veel tijd meer de laatste tijd moet veel verslagen maken voor school vandaar dat er niet veel berichten van deze kant komen.
Ik ben pas weer lekker ziek geweest, nu weer beterder gelukkig alleen wel ontstoken ogen.
Pallieter is wel ziek..... hij heeft een Allergische reactie , en zit nu onder de bulten het arme mannetje. Ik hoop dat hij er snel weer van af is
Dat is niet zeker, kan van alles zijn geweest. Er word vermoed dat hij het (nog voor het scheren) te warm heeft gehad. Hij heeft allemaal bultjes, al die bultjes zijn ontstoken haarzakjes wat ook nog eens goed jeukt. Het kan ook een reactie zijn op wat anders, dus moeten goed in de gaten houden wat hij eet , en of het erger word of juist niet.