Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Munnie schreef:Als je wil kan ik wel zorgen dat je de krantenknipsel krijgt..... Als je dat leuk vind.
Kkkaren schreef:Fijn dat jullie de foto's mooi vinden! Ik was zelf nl niet zo tevreden (rotregen en stom licht).
MelanieB, ik zat nog even te twijfelen of ik je val erbij moest zetten, het zag er niet heel drastisch uit, dus toch maar gedaan. Gelukkig vind je het niet erg. Het lijkt wel of je hem met je zweepje nog even wil stoppen.
Hopenlijk is het volgend jaar beter weer!
Munnie schreef:Woon jij in Malden bij Nijmegen?
Munnie schreef:Ja ma die is kapot..... Ik zit in Nijmegen op school op het ROC misschien keer snel afgeven..... Ik ben er elke maandag en dinsdag...
Teuntje111 schreef:ik heb even tijdelijk al mijn foto's van mijn site geknald, was heel niet tevreden over de kleuren. Ben alles met de hand aan het bijwerken nu. Album wordt van lieverlee weer terug gevuld!
Evelyne79 schreef:Mag ik hier even komen spammen voor onze wedstrijd![]()
Aangezien jullie allemaal koudbloedrijders zijn en Velden weer niet belachelijk ver van Grave afligt zou ik jullie graag het volgende onder de aandacht brengen
[EA-CO] 5e koudbloedevenement in Velden
SSDesign schreef:Evelyne79 schreef:Mag ik hier even komen spammen voor onze wedstrijd![]()
Aangezien jullie allemaal koudbloedrijders zijn en Velden weer niet belachelijk ver van Grave afligt zou ik jullie graag het volgende onder de aandacht brengen
Lijkt me erg leuk om hier naar toe te gaan om dat foto's te maken!
SSDesign schreef:Evelyne79 schreef:Mag ik hier even komen spammen voor onze wedstrijd![]()
Lijkt me erg leuk om hier naar toe te gaan om dat foto's te maken!
wjerbo_en_ik schreef:hey er missen heel veel foto's :'( foto's van mijn dressuur proefje zijn weg :'( bv nummer 4928 die was mooi...