Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Teuntje111 schreef:Is het geen aanrader om trapperige tinkers een verplicht rood lint in de staart te laten doen?? Bonita is al eens eerder uit het niets door een andere tinker voor haar kinnebak geschopt in een wat grotere groep.. En Bonita kan soms bij echte (vooral effengekleurde) bumperklevers wel eens een bokje geven.. Verder is ze wel ontzettend braaf en zeer rustig, maar als ze met hun snuit of borst tegen haar achterste komen, voelt ze zich erg ongemakkelijk. Bonita zal dus zowiezo een rood lintje dragen.

Teuntje111 schreef:Is er eigenlijk ook een aparte hengsten-wachtplaats (zadelplaats) geregeld? Als dat door elkaar moet, dan heb je denk ik ook wel de poppen aan het dansen..
Koosjee schreef:Hebben jullie inmiddels wel klaarovers? Wij hebben afgezegd omdat het ons erg onverantwoordelijk leek om met 100 tinkers die bv te moeten oversteken.. uiteraard erg jammer want we hadden er zo'n zin in! Hopelijk komt er nog een keer zo'n rit maar dan met wat meer aandacht voor de veiligheid..
De mensen die wel gaan:
Veel plezier!

Koosjee schreef:Hebben jullie inmiddels wel klaarovers? Wij hebben afgezegd omdat het ons erg onverantwoordelijk leek om met 100 tinkers die bv te moeten oversteken.. uiteraard erg jammer want we hadden er zo'n zin in! Hopelijk komt er nog een keer zo'n rit maar dan met wat meer aandacht voor de veiligheid..
De mensen die wel gaan:
Veel plezier!
.......je kan jezelf toch wel voorstellen met zoiets groots dat alles maar dan ook echt alles geregeld is .... silas schreef:Teuntje111 schreef:Is er eigenlijk ook een aparte hengsten-wachtplaats (zadelplaats) geregeld? Als dat door elkaar moet, dan heb je denk ik ook wel de poppen aan het dansen..Koosjee schreef:Hebben jullie inmiddels wel klaarovers? Wij hebben afgezegd omdat het ons erg onverantwoordelijk leek om met 100 tinkers die bv te moeten oversteken.. uiteraard erg jammer want we hadden er zo'n zin in! Hopelijk komt er nog een keer zo'n rit maar dan met wat meer aandacht voor de veiligheid..
De mensen die wel gaan:
Veel plezier!
DENKEN JULLIE NOU ECHT DAT WIJ OVER AL DEZE DINGEN NIET HEBBEN NAGEDACHT!!
SORRY MAAR IK WALG DUS VAN DIT SOORT OPMERKINGEN!!
Sommige bedoelen het goed hoor maar...pfffff.....jullie hebben echt geen idee wat voor een organisatie hierachter zit!!
#Koosjee: mag ik even weten wie jij bent om te checken of jij je al per mail hebt afgemeld?
silas schreef:- Bij aankomst in Kootwijk volg je de instructie op van parkeerbeheer.
(we kunnen niet alles letterlijk in de regels zetten, dan worden die namelijk zoooooo enorm dat je er een boekwerk van kunt maken