[TI] Hengstenkeuring ICS 18 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: Hengstenkeuring ICS 18 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:23

Gefeliciteerd Boya!! Helemaal top hoor!

Als ik al die mooie foto'S zie, baal ik enorm dat ik niet geweest ben Maar ja het was wel beter, want de kleine meid kwam vannacht (om 4 uur) ook... en ik ben dus een uur bezig geweest om haar kamer te dweilen, bed te verschonen, te luchten en haar gordijnen eraf te halen

Je kan je dus wel voorstellen, hoe ik me vanmorgen voelde... en zij dus ook, al stond zij weer "vrolijk" om 8.30 uur naast mijn bed. Pfff hoe krijgt ze het voor elkaar.

vandaag dus een rustige dag gehouden en wat kleine boodschapjes gedaan. Mezelf verwend met een mooie rok en top, en mooe oorbellen (ach dan maar zo verwennen )

Nou mensen die een premie hebben gewonnen, allemaal gefeliciteerd! Ik ga dan proberen om er in april bij te zijn! Misschien dat ik dan ook maar lid ga worden van NST, dan kan Max misschien ook me (als hij een beetje mooi uitgroeit...)

Nou ik ga ook mijn bedje opzoeken, word ook ziek vrees ik...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:28

Bleeh, balen! De griep heerst goed zeg

Hier nog een paar kiekjes van de show van Saskia en Annelot en hun stoere coole binken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:49

Leuke foto's Dianne!

@ Bonte, ik kan nu niets laten zien, probeer te uploaden maar dat gaat ineens megatraag

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:55

fjordkootje schreef:
@ Bonte, ik kan nu niets laten zien, probeer te uploaden maar dat gaat ineens megatraag

Jammer

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:59

Hier nog een stukje van het filmpje van de ondeugende hengst van (ik dacht) Hypolacta

Afbeelding

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:01

Hé leuk Teuntje, kan ik eindelijk ook eens een filmpje zien! Hebben ze wel met die hengst geoefend vraag ik me af. Wat een donder zeg! Grondwerk zou dan een hoop schelen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:05

Ja, ik heb ze omgezet naar een gif-bestand..

Denk niet dat dit met oefening helemaal onder de knie te krijgen was hoor, hij was een beetje heet en erg onder de indruk van het publiek denk ik.. Wel met jarenlang oefenen, maar dit was in de categorie jonge hengsten.. Hij heeft wel minder punten op zijn karakter gekregen en daardoor ook een lagere primering, was wel een hele mooie hengst!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:09

Mmm, het is logisch die puntenaftrek. Is bij hondenshows ook zo. Ze moeten zich wel laten zien van hun beste kant. Maar met publiek n drukte is het altijd anders. Leuk filmpje hoor!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 00:25

En de laatste van deze nacht alweer:

Chucky en Ryon

Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 03:14

TinkerRyan schreef:
BOYA........OOK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIOLA EN RYAN

En hoe is het Ryan vergaan????

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:27

goedemorgen,

zo ben weer fris, was gister pas om half 9 thuis met een zak shoarma bij me.

ik ben weer zoooo trots, hij was weer zo braaf bij de show, en Lot is zo leuk om samen een show mee te doen,
ben ook gevraagd om in duitsland en belgie een show te geven.
de premiekeuring pfffff, kon hem op dat moment wel zijn nek omdraaien, hij was het zat, chagerijnig en dat reageren we lekker op de baas af, hij wilde ook niet lopen, en ik had het echt niet verwacht, stond bijna te janken dat hij gewoon toch weer 1e van zijn klasse werd.
Als hij dus 1e word met z'on chagerijnige kop dan moet dat dagkampioenschap er toch ook wel inzitten
De jury zei ook, ondanks dat hij niet z'on goede zin had is hij gewoon de mooiste en goed gebouwde die er tussen staat, gaaf he, heb s'avonds thuis een heerlijke neut genomen om het te vieren.

leuke foto's gezien, superfilmpjes en verder iedereen gefeli met de premies.

gelukkig waren er geen fotografen s'ochtend bij de knusse ontmoeting tussen Chuck en Maestro, hihi, pffffffffffffff

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:41

IK ben ook helemaal happy!!!!! Ryon zijn zoon Premie stond eerste geplaatst met een eerste premie bij de jonge hengsten
De show ging idd hardstikke leuk Sas, voor herhaling vatbaar he!
Hierbij dan ook Ryon zijn mooie zoon Premie...

Afbeelding

Afbeelding

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:44

snowdon schreef:
TinkerRyan schreef:
BOYA........OOK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIOLA EN RYAN

En hoe is het Ryan vergaan????

viewtopic.php?f=98&t=541518

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 09:19

Heeft iemand nog foto's gemaakt van mijn favouriet gemaakt,TOSS
En natuurlijk Tossy go go
Was Falco er ook bij de jonge hengsten ?

TinkerRyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 09:44

Snowdon,

Ryan heeft het ook super gedaan
Hij is goedgekeurd met 140 punten en is als 3e geeindigd.
Ik ben zo trots op m'n mannetje.

Hij heeft zich ook super gedragen.

Maar dat vind ik van (bijna) elke hengst.
Netjes hoor dat het zo allemaal bij elkaar kan zonder al te veel trubbles.
Ik geloof dat er maar een keer echt ruzie is geweest tussen 3 heren (en toen dat gesust was de baasje geloof ik )

Voila en Ryan

ps heeft er toevallig iemand foto's van mijn kerel genomen???
Ik was helaas zelf te druk om te kunnen schieten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 10:49

Hier nogmaals gefeliciteerd met Ryan! Mooi dat hij zich zo voorbeeldig gedragen heeft!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 12:11

Zow! daar ben ik dan

Eerst en vooral sorry dat ik niet meer met de mensen van Bokt heb gekletst maar ik was echt op van de zenuwen

Foto's zijn echt miserabel geworden, dus nog even geduld: moeten eerst alle 396 bewerkt worden en daarna ook nog een selectie gemaakt worden en uploaden
Heb echt gefoeterd op mn camera: k*tding en k*tbatterijen

Was ook ontzettend kwaad op Samson (van Hippolacta): thuis zo'n lieve knuffelbeer en op de hk geen houden aan
Braveheart (van filpmje teuntje) is thuis ook al een hittepetitje, dus dat was geen wonder
Ook nog gefoeterd op Chuck, die zich echt niet wilde bewegen tijdens de premiekeuring Ben happy dat ie toch nog beste sectie A geworden is!

Wie hebben me aangenaam verrast:
- Bro natuurlijk
- Toss: waw! die vond ik nooit echt een spetter! maar nu ik hem irl gezien heb
- Mr Yenkins: kwijlbeest! ook irl veeeeeeel knapper dan op foto!
- Chakotay: vond hem minder imposant in techt dan op foto, maar ach... (Tinkermuts krijgt hieromtrent nog een pb alleen effe geduld oefenen)
- Moes
- O'Bryan: ben benieuwd naar volgend jaar: schitterende bouw heeft dat beest!!! das nu echt de enige eenkleurige hengst die ik in overweging zou nemen!!!

Boya heb ik helaas gemist (al heb ik er denk ik wel een paar verschrikkelijk miserabele foto's van), Tuesday heb ik wel gezien in de ring. Ryan heb ik ook gemist denk ik

Kampioen vond ik niet verdiend Bloc is weliswaar heel erg mooi en toonde zich super, ook in zn gangen...maar sorry hoor: te vet en das in mijn ogen toch anders dan massief gebouwd (zoals bv Moes of Mc Murphy) Ook Comanche vond ik te vet gevoerd (je zag vetbobbeltjes op de kont oa). Maakt op zich niets uit voor schoonheid van de hengst, maar wel voor gezondheid en algemeen voorkomen...en dan vind ik niet dat die kampioenschap verdiend heeft... nouja: wie ben ik

De heren voor mijn merries zijn gekozen, vast staat dat ik volgend jaar weer ga, want ik vvond het echt grandioos!

owja: heb nogal lopen glunderen, want veel mensen kenden mij al er wordt kennelijk over mij geroddeld maardan wel in positieve zin: want iedereen is ronduit wég van Tinkerbell

verder ook nog leuke internationale contacten gelegd en tolk gespeeld (dat komt er van als je meerdere talen kent )

Voor de goedgekeurden: proficiat!!

Voor Annelot en Tinkermuts: mijn moeder vond jullie show echt super!!! Stak erg goed in elkaar! Leuke beesten en leuke trucjes! Vooral touwtjespringen vond ze heel erg gaaf en Chuck vond ze een kanjer Enne: van jullie hengsten heb ik de enige mooie foto's

Toedeloetjes,
ga nog wat foto's beruisen (ophelderen zorgt voor ruis nl)

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:19

En Frenia, Welke mannen zijn het geworden voor jouw dames?
Ik ben heel benieuwd naar je foto's!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:25

Frenia, ik en nog anderen zijn het met je eens wat de kampioen betreft. Was ook zeer verbaasd dat hij het werdt. Ik dacht dat die 3e zou worden. Maar ja, ieder zijn smaak.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:30

aha Chuck in de sectie A op 1e plaats en die Bloc is kampioen, huh had ik nou echt niet verwacht, in mijn ogen ook te vet en zag er wel leukere tussen lopen eerlijk gezegd.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 12:38

Poeh...ben blij dat iik niet de enige ben was al bang dat ik een hoop commentaar ging krijgen toen ik gepost had

Voor dit jaar zijn het geworden... *tromgeroffel*
Voor Angel: Moes - das gewoon echt de droomdroomdroomcombi!!
Voor Tinkerbell: Longacre Bro

Wat betreft Chuck: die heeft toch echt mijn hart gestolen maar die wordt het niet dit jaar...met gegronde reden
Op foto had ik het eigenlijk nooit gezien (behalve die laatste longeerfoto's) maar in het echt lijkt Chuck echt als twee druppels water op Tinkerbell qua gezichtsuitdrukking enzo (ook zijn reactie tijdens de premiekeuring was echt zo Tinkerbell-like ) Daarom is Chakotay bij deze benoemd tot echtgenoot in spe als ik binnen een aantal jaar een veulen ga fokken van Tinkerbell om zelf te houden
Das toch een hele eer

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:54

Alle anderen trouwens ook nog gefeliciteerd met hun behaalde premies. Heb zelf weinig meegekregen van de 'concurrentie', maar heb wel genoten van de show van Annelot en Saskia. Toen stonden ze al weer heerlijk op de trailer hooi te knabbelen.

Na het westernrijden op Cochise zijn wij naar huis gegaan. Moe maar voldaan. Ben ook echt benieuwd naar alle foto's.

Stiekum toch wel wat boktgezichten voorbij zien schuiven, maar helaas te weinig tijd gehad om even gezellig te kletsen. Je moet die mannen toch goed in de gaten houden, anders gaat het mis.

Zag toch ook wel wat te dikke paarden rondlopen imo, maar goed....ieder zijn smaak.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:57

en ik weet nu ook wie jij bent IRL Boya, das fijn voor straks die zondag als je komt kijken hihi.

Ben nu mijn eerste schijfje aan het uploaden naar de computer.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:58

Moes is idd echt een plaatje..... prachtige hengst.... mooi beenwerk en mooi behang.... hele goede keus...

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 13:00

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie behaalde premie. Het was een vermoeiende maar zeker een geslaagde dag wat ons betreft. Nog even een aantal bokkers gesproken erg gezellig. Wat ons eigen hengsten betreft die hebben zich super lief gedragen . We zijn zeer tevreden met hun behaalde premie`s Tossy Go-Go had een hoge tweede premie met 140 punten. En Toss had 141 punten behaald wat Toss betreft was jammer dat die niet beter stapte en draafde want anders was het een eerste premie geworden en was hij ster geweest. Maar helaas is het en blijft het op de keuring een moment opnamen. Volgenjaar weer een nieuwe poging.
Wat de foto`s betreft die moet ik nog bewerken. En we maken vandaag hier buiten nog even nieuwe foto`s van onze mannen. Die zijn dan hopelijk beter van kwaliteit.