Het was echt heel gezellig gister....veel bokkers ontmoet en veel mooie tinkers gezien....daarna lekker gemact heeeeeeeeeeeeeeeerlijk....
#WenK: als jij maar weet dat Lisje een toppertje is....
#Jeetje Vasthi...dat is naar als paarden naar elkaar gaan trappen...
Ik zag ook in ring 2 (de linkerring) dat er een tinker een trap uitdeelde maar het meisje die met de tinker erachterliep ving zo'n beetje de trap op.....auw!
#Esme_27: van harte gefeliciteerd!!! Je mag terecht trots wezen op Nuala en de zusjes. En nou inderdaad niet meer teleurgesteld zijn als een volgend veulen ook effen is....ze lopen alle anderen er uit!
Ik heb Hindu en Maddox gefilmd....moet even gaan stoeien en zal proberen een filmpje voor je te knutselen...
#Leonoor: hoe gaat het met je? en met josephine!
#Desillies: ringmeesteres!
#Bonte: Moet je maar niet overal voor staan met je snufferd......straks kom jij ook nog jankend op de foto te staan!
En mooi zeg die foto.....allemaal bokkers op een rij.....en jij maar denken dat we het niet doorhadden
#Annick: jammer dat je er niet was!
#Karuna: gefeliciteerd met jullie huisje
#SuperRoos: zou jij mij aub willen mailen aruyters@msn.com.......kunnen we nog even verder kletsen over Parelli....
#Tinkermuts: jij hebt ook wel een hele gave hond zeg! Ben zeer gecharmeerd van Husky's....We hebben elkaar verder niet echt gesproken maar dat komt 1 oktober wel
sorry schaam me rot haha
haha
haha
en aan het eind van de avond had ik vreselijke last van mijn longen. Moest weer puffen en eerst maar een flinke wandeling gemaakt voor we naar huis reden. Thuis nog een biertje op
Ik was jullie ook al kwijt aan het einde
)