Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
observeren, rapporteren en dan evalueren en we zijn nu bij evalueren aangekomen.
. Ik vond haar overigens prachtig, wat een glans had ze zeg !! Jouw dag kon niet meer stuk natuurlijk, met 3 goede beoordelingen !!
.
) en liet ze toch nog even zien waar ze die 150 punten in Uden aan verdiend had !!
Keevagirl schreef:
maar dit (het Nederlands Kampioenschap) vond ik gewoon een steekje dat het bestuur heeft laten vallen.
. Toen stond ik ook niet echt te lachen.... 

idd jammer dat er geen foto in het HAW topic staat,
ze is dagkampioen geworden toen in uden, dat pakken ze je niet meer af, ze is prachtig hoor
! 
Keevagirl schreef:Ja maar vind jij het niet raar dan, je staat daar met de vijf mooiste merries van dat jaar, een eer om daar te mogen staan, maar voor het stamboek toch ook fijn dat iedereen braaf op komt draven voor "2 minutes of fame" ?! Dan is het toch niet zo gek om daar een kleine herinnering aan te verwachten ? Of ben ik nou zo dwars ?
want dat is een nakeuring.
) zou verlopen dan in Uden, en vond het ook echt een éér dat we mee mochten doen met het NK. Maar je gaat dan met zo'n kater naar huis, de hele dag op sjouw, afgebrand, iedereen heeft een 1e, 2e of 3e premie gekregen en wij hadden helemaal niks.
en vond het leuk je nog ff gesproken te hebben snel 

Ook nog een paar foto's.