steeds vergeten word
maar ben het er mee eens dat eidereen een
eigen smaak heeft hi
en bied op wat hij of zij mooi vind
groetjes sassie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

snowdon schreef:Toushie... waarom bijv voor Miss Mo nog minder als voor mijn Snowdon en voor twee kleinere oudere merries weer veel meer?
voor meerderen geldt dat ik opmerk dat er erg op persoonlijke smaak wordt getaxeerd, vind ik een beetje krom en kortzichtig. Dat maakt dit topic jammer genoeg erg chaotisch en "waardeloos".

)

dank jullie wel
)
) Verder erg speels en nieuwschierig, een echte puber, opletten is nog moeilijk, vooral als er andere paardjes in de buurt zijn.

Deed ie met gemak
moet ook zo weg zegmaar.. dus ik doe alleen de laatste, Mystic 3250
Erg mooie aftekening vind ik, stoer paard
vooral die manen en behang zijn super
Goed gepoetst voor de foto's
Springen kan ze ook maar weet niet precies hoe hoog maar de 60cm haalt ze makkelijk. En waar ze het best in is is natuurlijk crossuh
En het raare van haar is ze houd altijd rekening wie er mee rijd >;) Zodra er een beginner mee rijd is ze altijd heel rustig.... en zodra er iemand mee rijd die kan rijden is ze echt een hitte petitje echt raar is dat.... Maar genoeg gelult hier is Toosje dan 
) Xx_Mitt_xX schreef:staat der een van deze schatten te koop?![]()
(durf het bijna niet te vragen)
Vragen mag altijd he? 
Eerst me helemaal blij maken en dan opeens zeggen dat ut n typfoutje is
lange beentjes 2750MysticTinker schreef:ohhh wat ben jij gemeen zegEerst me helemaal blij maken en dan opeens zeggen dat ut n typfoutje is
![]()