Art_Ificious schreef:Djoeba, née ga ik toch maar niet doen, dan krijgt hij misschien nóg meer drakenallures
Hahaha!

Ik vind het wel een erg knappe "draak"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
veranadautje schreef:Blijf er bij dat een ik een hanenkam niet mooi vind. Bij bijna allemaalHelaas maakt mijn Pony hem zelf
![]()
[ [url=m/nRkk4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BRRZm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
beegee schreef:veranadautje schreef:Blijf er bij dat een ik een hanenkam niet mooi vind. Bij bijna allemaalHelaas maakt mijn Pony hem zelf
![]()
Ohhh wat vreselijk, dit zou ik echt meteen afscheren. Al is t alleen al om het gezond weer aan te laten groeien… Is zo weer op normale lengte als je het niet bijknipt.
veranadautje schreef:Blijf er bij dat een ik een hanenkam niet mooi vind. Bij bijna allemaalHelaas maakt mijn Pony hem zelf
![]()
![]()
anjali schreef:ja die van mij heeft exceem en ieder paard met een hanenkam denk ik al snel aan een exceem gevalveranadautje schreef:Blijf er bij dat een ik een hanenkam niet mooi vind. Bij bijna allemaalHelaas maakt mijn Pony hem zelf
![]()
N.a.v. dit. Of gekorte manen mooi zijn of niet daar wil ik even buiten blijven.Maar,als iemand ooit van plan zou zijn om zijn paard te verkopen.Als ik ergens ga kijken en ik zie gekortwiekte manen dan denk ik meteen dat die zomereczeem heeft.Misschien is dat niet zo maar het lijkt dan wel zo. En dan is de waarde van je paard een stuk minder.