Kruip wel bij Zac in stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dott schreef:Hahaha kan gebeuren wat wil, ik ga niet lepeltje lepeltje met mn moeder
Kruip wel bij Zac in stal

Echt dat ik de bak inreed, 10 meter binnen en dat het paard er al vandoor schoot, dan stond ik er alweer naast: he-le-maal klaar ermee. 
ook helemaal prima natuurlijk!! Knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Mijn moeder heeft een week geleden hetzelfde gedaan.

) tot aan C/A door galoppeerde.flettie schreef:Gewoon lekker km's maken Pat. Ga ik ook doen
Vorige week zat ik nog te twijfelen over de M1 en dan m.n. de contra-galop omdat Dunla me er steeds ruim voor de bocht eruit viel of door mijn bi.been knalde. Tot eergisteren ze 'ineens' wel halve volte (nou ja... volte... Tis nog meer van hand veranderen) tot aan C/A door galoppeerde.
Het verdient absoluut geen prijs (ik zou mezelf er een 4 voorgeven) maar he 1) ze galoppeert door en 2) ze springt niet meer over
! flettie schreef:Gewoon lekker km's maken Pat. Ga ik ook doen
Vorige week zat ik nog te twijfelen over de M1 en dan m.n. de contra-galop omdat Dunla me er steeds ruim voor de bocht eruit viel of door mijn bi.been knalde. Tot eergisteren ze 'ineens' wel halve volte (nou ja... volte... Tis nog meer van hand veranderen) tot aan C/A door galoppeerde.
Het verdient absoluut geen prijs (ik zou mezelf er een 4 voorgeven) maar he 1) ze galoppeert door en 2) ze springt niet meer over