Heerlijke foto's komen er voorbij en wat een mooie veulens weer dit jaar!!
ghooske
Geplaatst: 18-05-15 18:59
allemaal zo'n mooie paardjes hier ; dus dacht even die van ons voorstellen, we hebben 4 merries Quita 8j MissZitta 2j paty bijna 2j en Miss Lollypop 6weken oud en als laatste onze een prachtige ggk 3kleurige hengst Winfield 9j
aaaah wat ben ik toch trots als ik dit soort foto's krijg
knapperds!!!!
links halfbroer Pendragon (uit Angel) en rechts halfzus Ofenna (uit Tinkerbell, volle zus van GF Rheanna) Ofenna is nu 3.5 jaar en Pendragon 2.5 jaar Pendragon dus via moeders ook halfbroer van onze GF Xena
Altijd leuk als je weer eens wat hoor van je fokjes.
Oma en kleinzoon onder elkaar, ik vind de oogoplag wel wat van elkaar weg hebben, het straalt vriendelijkheid uit.
Mijn buffeltje Ik denk het kleinste veulen van Bonny maar wel het zwaarste veulen, prachtig gebouwd met ontzettend veel aanzet tot mega behang overal.
Zosamaja
Geplaatst: 19-05-15 22:36
Mnkortleve, dat is inderdaad een beer van een veulen! Wat leuk! Frenia, echt leuk zulke foto's! Ben ook telkens aan het oefenen om zo op Malibu te springen.. Ben nog niet lenig genoeg Wisky, lieve knuffelpaarden, die tong van Jackpot maakt het plaatje wel even helemaal af Ghooske, Wat een mooie hengst! Dat veulen is ook leuk, hou van die kleur Kuzznathalie, Lekkere snuit op de foto! Tinkermuts, Heerlijk een week spanje, Dax ziet er zo ook wel exotisch uit met dat felblauw! Stalnijmegen, wat schattig dat zwarte puntje aan het eind van de staart! Frenia, mooie veulens! Hengstveulen, mooi kleurtje! Aniekepiek, Leuke spontane foto's en ook zo'n leuk shirtje draag je! Deugnieten heb je