Mijn paarden waren ook nogal eh fris vandaag met rijden, het zal het weer wel zijn? En met binnen zetten waren ze ontsnapt en los op t erf, daarna met 2 in 1 box, paard wat er niet hoorde werd er uit gejaagd en liep weer los... Onuitstaanbaar ze weten echt wel waar ze 'wonen'
Lol, iedereen is aan het klagen en aan het puffen. Wat ben ik toch blij met zo'n tanker die super stabiel is en nooit echt moeilijk is of vervelend is. Als meneer de versnelling dwars en opstandig heeft gevonden hoef ik maar te lachen en hij is beledigd en dan is het alweer direct over.................
patrick1994
Geplaatst: 12-03-15 22:20
Zijn alle wedstrijden voor de wc nu geweest? of mis ik er toevallig nog een? En is er nog een tussenstand van dit moment
Ik heb me helaas moeten terugtrekken ivm drukte op het werk en verschillende cursussen en avondstudie heb ik (voorlopig) minder tijd om te trainen en de afgelopen week en volgende week helemaal geen tijd om te rijden
Alle wedstrijden zijn opengesteld voor alle koudbloeden en friezen dit jaar. Ook is nog overal plek. De stallen zijn helaas niet overdadig aanwezig, met name in Houten.