Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkergekj schreef:Met z'n allen tegelijk afwenden naar de andere lange zijde. Ik vind t altijd wel grappig om te doen.
Gelukkig niet. Ik denk dat Django en ik dat allebei niet zo leuk vinden. En de rest die dan meerijdt ook niet
hetlevenwint schreef:Zo dadelijk bij lezen maar even het goede nieuws. Meet Cupcake. Hij leert echt enorm snel bij nooit in de hand geweest kent al halster door mij sinds zaterdag en vandaag hem naar huis gehaald. Ook voetjes geven geen probleem, mag overal aankomen en een begin gemaakt aan meelopen aan het halstertouw (ezel look
) ging na wat tegen de druk ingaan op het einde al enkele stappen netjes mee.
Jack vind het maar raar hoor zo een klein spook, roept er al een sisi achter. Na even samen te hebben gezet 'm nu apart gezet voor het zekerste en dan morgen in de weide samen laten zodat Cuppie plaats heeft om weg te kunnen van Jack moest het nodig zijn![]()
Net grof gemeten en die is +- 64cm hoog met 4 maanden, moeder appaloosa (heel kleintje +- 75cm) en vader is een palomino (echt een knap beestongeveer 90/95cm grof geschat). Als iemand wil schatten over hoe "groot" hij word.
![]()
[ Afbeelding ]
deb_tink schreef:Ahh cupcake is echt schattig, wat een lief snoetje![]()
Leuk om te horen dat iedereen tegen zijn paard kletst. Ik vertel ze bijna alles en idd motiveren met de stem werkt ook hier het beste.
@ Jolanda, ja een volle tinker idd. Onofficiële nakomeling van Venco. Hoor die vraag vaker, zelfs of ze niet gekruist is met een Arabier![]()
Zit onwijs te twijfelen of ik met haar een keer naar de keuring zal gaan. Ga 27 september kijken in hagestein en dan misschien volgend jaar meedoen.
Gaan er meer naar hagestein?
chimello schreef:Leuke foto's, inderdaad een leuke groep heb je
Ehhh ik geen altijd stembeloningen en praat altijd tegen mijn paarden als ik ga rijden of wandelen ofzo. Waarom mag je niet meer tegen Dana praten dan?
_Clocloken_ schreef:Dankje, wij zijn ook superblij met onze kudde
elliecuijk schreef:*heel verhaal getypt,1 knoppie fout,verhaal weg.nieuwe poging*
vandaag na t werk bij mijn broer de tuintegels eruit gehaald.of liever gezegd pap en ik.mijn broer werd na nog geen 10 minuten weggeroepen om te assisteren bij een ongeluk(2 auto's gebotst op snelweg,daarna een vrachtwagen op file gebotst).vriendin kon ook niet helpen met haar dikke buik(over 6 weken uitgerekend).
afijn,zijn we net klaar ,begint het te onweren en regenen.
zes zou ik les hebben.ben ik bijna op stal,gaat m'n trapper stuk.laaste stuk gelopen,was nog netjes op tijd.paard gezadeld en hup erop.
na nog geen ronde stappen,moest ik bij a afwenden.terwijl ik dat doe,raakt paard met staart de draad(weet niet of er stroom op zat)e schrikt en spring een stap opzij.daar was ik niet op beducht,dus glij er gewoon af.probeerde me wel te houden,maar natte schoenzolen helpen niet mee.
ben op m'n linkerheup gevallen.kon na een minuut wel weer opstaan,dus schade valt mee.niet meer opgestapt,maar even door de bak gaan lopen.dat ging wel,zij t stijfjesmorgen ga ik er gewoon weer op,mits ik niet teveel last heb van de spier.maar dat zal wel loslopen.
ben een stuk richting huis gelopen(kon immers niet meer fietsen door de trapper),en halverwege heeft pap me opgepikt.
dus...ging weer lekker vandaag!!