Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik wil graag meedoen, maar mijn moeder (chaffeuse
) wilt niet dat eind rijden en lopen gaat niet zo makkelijk. Mijne is een braverik en kan wel aardig met iedereen opschieten
Citaat:Beste deelnemer,
Inmiddels zijn de organisaties van de Tinkerrecordrit 2014 in volle gang. Vanavond zijn de (voorlopige) algemene voorwaarden gepubliceerd op de website, lees deze goed door! Als er vragen of opmerkingen zijn, staat de mailbox altijd open.
Het aantal deelnemers staat momenteel op 43, maar daar komen er ongetwijfeld nog veel meer bij.
Gaan we het record breken in oktober?!
Mocht jij iemand zijn of weten, die behalve deelnemen ook wat kan betekenen voor de organisatie, neem dan contact op! Dit hoeft niet persée op de dag zelf te zijn, het meeste werk wordt voordat de grote dag aanbreekt al gedaan.
Gegroet,
Organisatie Tinkerrecordrit 2014
Caily schreef:En die laatste mail is eind juni nog een keer rond gegaan als het goed is, uiteraard met eea aanpassing. Hij staat bij mij ook gewoon in de map "verzonden".
Hoe dan ook, organisatie gaat prima. Ik heb inmiddels ook inzicht op financieel gebied dus dat gedeelte kan spoedig volgen voor jullie. Echter moet ik nog even met de bank overleggen. Ik heb twee rekeningen maar die tweede zit een administratief foutje bij de bank wat ik eerst opgelost wil hebben.
Caily schreef:Wordt aan gewerkt!
Het inschrijfformulier moet nu correct werken, nu de 71 al ingeschreven deelnemers nog berichten en excuses maken voor de slechte communicatie. Jullie bedankt voor het veelvuldig melden. Je hebt er altijd 1 of 2 tussen zitten die niet goed kunnen lezen, maar nu waren het er iets teveel die aangaven dat het niet goed ging

_