We gaan eerst eens kijken wie er een stal nodig heeft en dus hoeveel stallen er geregeld moeten gaan worden. Er zullen er een heel aantal zijn die alleen voor de nacht een stal nodig hebben dus die kunnen relatief gezien verder weg. Mensen die bij familie Lenten slapen zetten we zo mogelijk op de lijst voor familie Lenten, paarden die tussendoor op stal moeten zetten we zo dichtbij mogelijk. Geef dus meteen aan wat de voorkeuren zijn, doe dit bij voorkeur meteen als je inschrijft voor de wedstrijden. Hierdoor hebben we zo vroeg mogelijk een beeld van wat er nodig is en kunnen we des te eerder aan de slag om eea te regelen. Ik zal een lijst maken waarop de voorkeuren staan aangegeven (zoals ik met de startlijsten bijvoorbeeld ook doe (denk dan aan 'kan alleen ochtend, minimaal 1 uur tussen beide paarden etc). Voor dat eea definitief is krijg je een mail met welke stal je toegewezen hebt gekregen. Ben je het hier dan niet mee eens kun je altijd nog beslissen niet te komen. Hiervoor hanteren we de sluitingsdatum van de wedstrijd; 21 september. Na deze datum zijn er dus in principe geen stallen meer te bespreken.
Op dit moment heb ik welgeteld 3 inschrijvingen staan, waaronder Renske voor wie ik qua stal natuurlijk niets hoef te regelen.