Oeh leo, wil je dat laten zien Onderhands is vlecht er onder, Bovenhands zie je de vlecht erop liggen
Snackie schreef:Oeh leo, wil je dat laten zien Onderhands is vlecht er onder, Bovenhands zie je de vlecht erop liggenAndersom
TinkerTom schreef:silas schreef:Michel? Is er eigenlijk ook Z kür op muziek?hihi die vraag heb ik toevallig ook bij michel neergelegd...quote]Kan wel maar wil dat eerst even overleggen met de jury. Kom ik op terug.
Ik vlecht ook altijd onderlangs en dan 2 hengstenvlechten op elkaar Vind het helemaal niet erg om niet verkleed te moeten met de kur hoor.ben blij toe eigenlijk als het niet perse hoeft
Hoe doe je dat, 2 hengstenvlechten? heeft die van jou een dubbele manenkam? of scheid je het door de midden?
als er dikke manen aan 1 kant hangen dan scheid je die en vervolgens vlecht je eerst het onderste gedeelte en dan het bovenste gedeelte
Snackie schreef:Hoe doe je dat, 2 hengstenvlechten? heeft die van jou een dubbele manenkam? of scheid je het door de midden?Ik trek idd een scheiding boven op de manenkam
Waarschijnlijk doe ik ook weer mee met Charo 2x onoff dressuur op zondag.Of met indezz maar dat moet ik nog ff bekijken,Anders met de sept editie.
WenK schreef:Ik ben er ook, zelfs met paard!!! Ben heel benieuwd, ga het vanavond allemaal even regelen!Gezellig!
charootje schreef:En over die hengstenvlecht aan 1 kant doe je dan de onderste iets losser zodat de 2de erop ligt ????Nee hoor doe ze beide super strak. En dan liggen ze gewoon op elkaar. Leuk voor je hoor wendy, en super aardig van de fam. Lente.
OOoeeh wen dan ben ik toch wel een beetje erg jaloers hahah vind wel super leuk voor je start je officieel of onofficieel?