nee dat vindt ik ook clocoken.toevallig iemand nog foto's van ruana voorbij zien komen?dat zou ik ook niet leuk vinden,zeker omdat ze niet meer van mij is.
er komt geen een,maar er komen maar liefst 2 zadels voor eros!een voor mezelf,en een aparte voor de bijrijder.dit omdat de bijrijder een andere bouw als mij heeft en als ze straks wedstrijden gaat rijden wel een goed passend zadel moet hebben.samen gaan we nog kijken naar een mooi wedstrijddekje en een hoofdstel dat we beiden mooi vinden voor wedstrijden.het huidige hoofstel gebruiken we dan voor thuis. t zal nog wel ff duren,maar t gaat zeker gebeuren want hij kan t wel zeker. vandaag is er weer iemand weggegaan op stal,en er is vandaag een nieuwe trailer gekomen.een zeer luxe.
eigenlijk vnl echte mooie paarden (verwonderde me nogal dat jaron dr ook tussenstond, zo knap is hij niet naast al die beroemde paarden) veelal waar meer dan 10 fotos van online staan Veel dekhengten vnl.
Wat wij trouwens vandaag bij Whis zagen was nog nooit gebeurd hahahaha stond echt heel verbaasd te kijken hahahaha filmpje staat in het goktopic(zie onderschrift)daar plaats ik ook updates
haha Carolien moest echt lachen om je post.. stoere honden en stoere diablo! haha.. clowntjes..
DNA-datab. jaa ag.. moet Denzel daar ook nog eens in gooien en die ouwe ook eigenlijk.. die staat toch ook al haast 11 jaar in NL. en komt vanuit Engeland en is daar Hengst geweest tot zijn 8ste.. dus wie weet wat er nog rondloopt. En van Denz is zijn vader niet bekend.. dus wie weet rolt er nog eens wat uit...
oojaaa heb goed nieuws.. ik heb mn zadel hoor!!! najaaa ik moet hem nog ophalen volgende week.. een bruine london!!! ik ben blij!! hopelijk staat hij Denzje in de toekomst ook mooi
Lotte, ik ben weg gegaan van mijn vorige pensionstal. Ze staat nu dus bij de buurman. Ook een soort van 'in pension', maar hij heeft verder geen pensionpaarden, alleen zijn eigen. Hoef alleen maar zelf te mesten, de rest doet hij. Les krijg ik, naar volle tevredenheid, van Elsa Boddeus (Meulegoorn.nl). Veel plezier met je cursus morgen.
Knappe Denzel naar de HK. Is dat weer in Heusden? Bruine london, klinkt goed! Wil in de lente ook eens barefoot gaan proberen. In Beilen kan ik testzadels aanvragen, dat is gelukkig lekker dichtbij.
Ted? Patrick?
Tinkerplein druk met de spuitjes
Amigo was d'r wel erg vroeg bij hoor
2 nieuwe zadels voor Eros. Even afwachten hoe de nieuwe mensen zijn? Hoe groot is 'jouw' stal eigenlijk Ellie?
haha jaa Hinke.. Ted en Patrick is een en dezelfde.. hahaa er komen wel gekkere bijnamen voorbij hier... soms moet ik ook ff denken van OOjaaa dat is die..
Jaa leuk he.. ben echt zo benieuwd naar de HK. is indd weer in Heusden bij Asten (brabant). voor mij vanuit Zeeland is het ook niet om de hoek dus ik maak er een heel weekend van. maar vanuit Friesland is het helemaal een rot end als je zou komen. aggg en anders maar mooie plaatjes kijken achteraf he
neem aan dat er ook wel mensen zijn die van mn denzje foto's willen maken!
die is indd heeel gaaf Andrea. leuke aftekeningen.. Ik heb nog een uniek veulen op mn FB staan.. is te koop voor een goed huis.. voor iemand die een unieke hengst wilt met zeker potentie voor de toekomst.. Evt. kan ik ook meer info per pb sturen.
meiden ik ga naar bed.. morgen weer vroeg op! doegggg
hinke,bedoel je hoeveel paarden er staan?of bedoel je hoeveel pensiongasten? het is een kleine pensionstal .er staan wel ongeveer 20 paarden en pony's bij elkaar maar slechts 3 pensiongasten(komt er nog 1 bij ,omdat er gister 1 vertrokken is).de rest van de pony's en paarden zijn van stal of de ouders van stalhouder. er wordt les gegeven aan veel lesklantjes in verschillende leeftijden.van normale mensen zoals jij en ik maar ook gehandicapten(autistische kinderen in lichte mate). dan heb je onder de lesklanten ook bijrijders zitten,maar ook lesklanten die dresuurwedstrijden rijden.eigenlijk dus een hele mix van mensen die daar rondscharrelen. ik persoonlijk vindt het kleinschalige wel prettig.op een grote manege voel ik mij al heel snel klein.meestal ga ik doordeweeks rond 6 uur naar stal,en dan zijn vaak wel nog wat lessen,maar dan is de grootste drukte voorbij(je hebt van die middagen dat er een stuk of 15 kinderen rondkrioelen,en dan ben ik er liever niet).
Nee niet van Teddy hahaha, leuk koppie heeft dat veulen
jorretje
Geplaatst: 08-01-13 23:39
Ik noem Patrick gewoon Patrick ok? mijn broertje heet Ted...
Dat zijn een hoop spuitjes hahah maarliefst 2 zadels voor Eros! en een vaderschapsonderzoek, spannend en zo is het Faye!
Man ik zit me te verdiepen in paardenverzekeringen, wordt niet erg blij vna al die kleine lettertjes.. pfff.. De marktwaarde van Gijs zal niet zo hoog liggen, maar voor minder dan 2000 euro verzekeren is niet nuttig, dan betaal je relatief te veel premie. ingewikkeld hoor...
ligt eraan wat je wilt verzekeren. Ik doe het niet meer. heb me scheel betaald en hij mankeerde nooit wat. Jaron is niet verzekerd. als hij geopereerd moet worden aan koliek of iets met pezen, dan is het gewoon afgelopen zaak (mits het door kleine ingrepen verbeterd)
ik heb eros wel verzekerd en ruana was dat ook bij mij.puur voor mijn gevoel,dat ik zeker weet dat ik ze kan laten behandelen mocht dat nodig zijn.heb thuis ook wel gespaard,maar behandelingen zijn al snel kostbaar. overigens is hij ook voor de dood verzekerd
_Patrick_
Geplaatst: 09-01-13 00:00
Ted is wel verzekerd en ben daar achteraf heeeeel blij mee. Zelf dan heb ik nog veel zelf moeten betalen, maar wat hij in 2 jaar tijd aan da kosten heeft gekost had ik een kudde van kunnen kopen denk ik
ja bij jou is het een gelukje! Misschien ben ik heel hard daarin,. ik was erg geschrokken van de kosten voor 1 dagje kliniek, en dan kwam de rest dr nog bij. had alles voor mn paard over.. een maand later was hij weg.. af moeten .... klotezooi! Dus uvo verzekerd, nooit wat gemankeerd. Laat ik het over jaron niet uitspreken. ik heb een spaarpotje wat ik probeer bij te houden. Maar ik ga niet honderden euros investeren in iets wat geen eind kent. zoals peesblessures etc. Koliek, respect voor de mensen die kiezen voor de operatie, maar financieel, plus het risico? ik zou t zelf niet doen denk ik
_Patrick_
Geplaatst: 09-01-13 00:13
Ik oordeel niet meer zeer niet na een situatie waar we met Ted in zitten/zaten..... Maar ik weet ook dat heel veel mensen het niet hadden kunnen doen of willen doen of allebei.
DeCobvan
Geplaatst: 09-01-13 00:15
Leo en andrea kijken jullie ff via mn faceboek.. Via m tel wordt het lastig het linkje te sturen en anders doe ik het morgen wel als jullie hem niet kunnen vinden.
Hier is die ouwe al uit de verzekering gehaald.. Hij is als het ware al afgekeurd geweest.. Dus zag er geen meerwaarde in... Denzel ben ik nog voor bezig.. Moet de aanvraag op de post doen, al ligt die al twee weken te wachten (beetje lui maar) Hij wordt alleen ongeval en voor dood verzekerd... Kwa waarde ag ik hb naar de minimale waarde vn een drie jarige hengst gekeken op internet... Er zal toch nog een advieseur langs komen dus die zal er vast nog over beginnen.. Maarjaa het is gewoon fijn dat al de kosten die achteraf komen gedekt zijn en zoals andrea al zei ik ga ook niet trekken aan een dood paard (als het ware dan) als er weinig hoop is. Toen silvester alles afgescheurd had en door was en liters bloed had verloren wilde de Da hem ook nog opereren maar mij kan je niet wijsmaken dat een veulen waarbij allebei zn achterpootjes helemaal kapot zijn tot op het bot nog helemaal goed en gezond uitgroeid.. Dat geloofde ik echt niet... En wat het me ook zou kosten... Al had ik een sprankje hoop gehad... Maar ik denk dat iedereen hier die toen mijn ventje had gezien, dezelfde keuze had gemaakt... Hoe moeilijk dat voor mij ook was... Maar soms moet je eerlijk zijn en denken aan het beestje ipv aan je eigen gevoel... Aan silvester was niks meer te redden maar net als voor denzel had ik voor hem alles gedaan wat ik kon, als dat ook maar kon.. Maarjaaa dat bleek anders.
Aja hier in mn paarden historie al Teveel meegemaakt en pech gehad hier met de gezondheid vn de beestjes :,( Maarjaa we zullen zien en ik hoop gewoon dat we nog heeel lang van onze paardjes mogen genieten.. En nu ga ik echt slapen hahaha
Laatst bijgewerkt door DeCobvan op 09-01-13 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor het paard van mij wat overleden is, had ik alles over.. Bij geen 1 ander paard heb ik dat gevoel, En of mensen het wel of niet doen moeten ze echt zelf weten. Ik heb het puur over mezelf. Ik heb alles voor mn paard over, maar geen gebed zonder einde. Als de pezen stuk zouden zijn, dan ga ik niet nog 6 maanden op stal, dan 6 maanden stappen omdat weer overnieuw te beginnen omdat het toch niet helpt. dat ben ik dan liever voor
Ik heb dat dus met Ted, hij is mijn alles. Heb ik ook nog nooit met een ander paard gehad en denk ook niet dat dat ooit nog voorkomt met een ander paard, zo'n band die we samen hebben maak je denk ik maar een keer mee