Die had ik eerst niet eens gezien! Geniaal hihi! Maar uh, heeft ze dan niet last van kippenpoep in der hooi?
tinker_sally
Geplaatst: 20-01-13 19:00
Had die kip eerst niet zien zitten toen ik de stal binnen stapte. En Sally wil nog een beetje miepen tegen haar buurman en buurvrouw dus ik stapte de stal binnen op hetzelfde moment dat mevrouw kip zich rotschrok van Sally. En ze begint te kakelen. Schrok me rot. Op dit filmpje hoor je haar nog kakelen. http://www.youtube.com/watch?v=g7ohw5hm ... AA&index=1
En geen last van poepjes in haar hooi. Ze eet niet uit die hooiruif.
Wat een mooie foto's weer eens!! ik kan maar niet stoppen met kijken. Hier beetje rotdag gehad, was aan rijden met Sara en kwam paar rotjongeren tegen die moon opjoegen waardoor sara met moeite te houden was op de gladde straten, Nou hier zijn de foto's hopelijk vinden jullie ze mooi, hoop dat ze er bij passen Sara vandaag Moontje mamzie he mamzie sara en dochter moon los in de tuin de laatste van mij 2 schatten 3.
wat de rest van ze denkt maakt niet uit, ik weet dat het een geweldig duo is en dat ze gezond zijn. Laat ze maar zeggen dat ze geen tinker is , ze zijn gewoon jaloers. Ik zou ze voor niks of niemand omruilen of weg doen.
Laughy
Geplaatst: 20-01-13 21:35
die laatste foto van Jaron is wel erg grappig, net zo'n kangaroe
Hier mijn knapperd(met zijn harem schapen) in de sneeuw vandaag:
Anoniem
Geplaatst: 20-01-13 21:44
Stoere hengst, hele stoere hengst... Als je me knuffelt kijk ik grappig op de foto dacht Ger. Heb mijn arm er bijna afgestreeld maar hij vond het leuk
Maar het leverde wel deze leuke foto op!
onley
Geplaatst: 21-01-13 00:00
vandaag was het echt vies buiten hoor! hier heeft het geijzeld echt niet normaal
zelfs de deken van me andere merrie was helemaal bevroren (terwijl ze hem op had liggen)