eerst dressuur, dan keuring, en dan springen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En alleen maar omdat het lampie aan is he, niet omdat het minder veilig zou zijn ofzo. Vorige keer is het "niet gezien"
Krijg echt de neiging om dat dashboard open te slopen en het lampje los te draaien... 
vind het wel een slimme eigenlijk!
Lowara schreef:even een vraag waar ik net aan denk;
mag je tijdens het aanbieden in de ochtend van DA check en type bepaling etc, je paard wel ingevlochten hebben?
want anders is het werkelijk geen doen
eerst on ingevlochten, dan snel invlechten voor dressuur, dan snel er weer uit en ontkrullen voor de keuring, en dan er weer in voor het springen
lag ik daar op mijn snuffert en meneer maar raar kijken.. "vrouwtje wat doe jij nou daar op de grond"...

shar_ianne schreef:hmm ben ik blij zeg met op het moment 7 paarden op stal![]()
Als ik sommige dingen lees, heb ik het toch wel goed getroffen

WenK schreef:Is ook zo Lowara, gelukkig willen mijn ouders (mijn vader althans) nog wel eens een helpend handje toesteken, danwel in de vorm van advies, danwel in financiele vorm, al dan niet als lening.
Sharianne, geniet er idd maar van zolang je kunt! Wel super dat je het zelf ook als een luxe ziet en niet als 'normaal', 'vanzelfsprekend' of 'verdiend' zoals zo veel mensen...